Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rondrit Nevada/Arizona/Utah met jonge kinderen in April 2007

Discussie gestart

Corine

Hallo,  

Wij wonen sinds vorig jaar in de Verenigde Staten (New Jersey) en verhuizen volgend jaar juli weer terug naar Nederland.

Tijdens de vakantie van mijn dochter (begin april 2007), willen we voor ± 10 dagen naar Las Vegas. Vanaf daar willen we per auto of camper een rondrit maken. Als doel hebben we:
-       Grand Canyon – South Rim
-       Grand Canyon – North Rim
-       Red Rock Canyon
-       Bryce State Park
-       Zion State Park

Voordat we definitief een besissing nemen hebben we nog een aantal vragen.
1. is een rondrit per camper qua weersomstandigheden (temperatuur overdag en ´s nachts) slim met 2 kinderen; of is het verstandiger om met een auto te rijden zodat wij ´s nachts in een hotel/lodging kunnen overnachten?
2. is een rondrit per auto of camper (gezien de afstanden tussen de diverse parken en de duur van onze vakantie) slim (met 2 kinderen).

Ik hoop dat iemand mij iets kan vertellen over het maken van een rondrit in april.

Alvast bedankt.

Groetjes Corine
#1 - 14-09-2006, 19:14 uur

PetraVS

Wij hebben een soortgelijke rondrit gemaakt in juni/begin juli toen onze jongste 7 was.  Wij hebben een voorkeur voor auto en hotel, maar misschien heb je toch iets aan het reisverslag (ook wij hadden ongeveer tien dagen en begonnen en eindigden in Las Vegas): http://zuidwesten.blogspot.com/
#2 - 15-09-2006, 02:25 uur

Corine

We hebben besloten om onze rondrit te verplaatsten naar half mei. We hebben begrepen dat er in Bryce Canyon NP de afgelopen 2 jaar 80 cm sneeuw lag begin april. Op zich heb ik niets tegen sneeuw, maar als je continue buiten bent is dat met 2 kids geen pretje. We hopen dat het in mei beter vertoeven is.
We hebben gisteren de diverse lodgings geboekt. We gaan per auto de rondrit maken.
dag 1: aankomst Las Vegas
dag 2: sightseeing Las Vegas, auto ophalen
dag 3: naar Grand Canyon NP (we hebben een kamer geboekt in Yavapai Lodge)
dag 4: sightseeing Grand Canyon NP
dag 5: sightseeing Grand Canyon NP
dag 5: naar Bryce Canyon Park (we verblijven 3 dagen in Ruby's Inn)
dag 6: sightseeing Bryce Canyon Park
dag 7: sightseing Bryce Canyon Park
dag 8: naar Zion National park
dag 9: sightseeing Zion National park (we verblijven 2 nachten in Zion Lodge)
dag 10: sightseeing Zion National park
dag 11: naar Las Vegas
dag 12: eind vakantie, vlucht terug naar huis

Ik heb er nu al super veel zin in. Petra, ik heb gisteren jullie reisverslag in één keer gelezen. Geweldig. Wat hebben jullie een hoop gedaan en gezien.
#3 - 17-09-2006, 15:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15