Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

route planners

Discussie gestart

marjo

We hebben net onze route gemaakt via de route planner vd ANWB - triptik - en ik moet zeggen het ging geweldig   :)
Andere route planners konden plaatsen niet vinden en dan moest je weer moeilijk gaan doen om een goed alternatief te vinden maar via die van de ANWB ging het zo soepel .
Maar ook dit is weer rond nu nog maar 6 weken wachten om de route's ook echt te gaan rijden  8)
#1 - 24-07-2005, 13:35 uur

Chi Sin X

Ik ben ook zwaar aan het aftellen. :)

Ik heb een combinatie gebruikt van MS Street and Trips en de papieren versie van Rand Mcnally road atlas.  Die papieren versie had het voordeel vond ik dat ik alles beter in perspectief kon zien.  En ik heb daardoor de MS Street and Trips ook een aantal keer moeten bijsturen omdat ik een andere weg zou willen volgen.
#2 - 24-07-2005, 15:12 uur

janvries

Op dit moment rijden we met een camper rond en staan nu in Las Vegas. We hebben als routeplanner de MS streets en trips met GPS locator en dat bevalt ons prima. We plannen elke avond de route voor de volgende dag en dat gaat uitstekend. De GPS voorziening  is erg makkelijk omdat je continu ziet waar je bent en rijdt je een keertje mis dan zit je snel weer op de juiste weg.

Jan
#3 - 24-07-2005, 17:40 uur

Swimmer

waar kan ik die ms streets & trips van daan halen? is dat software??
Ik ben nu druk bezig een mooi reis samen te stellen van een maand. Dus veel lezen hier.
#4 - 27-07-2005, 00:59 uur

sancus

Wij hebben ter plaatse de Rand Mcnally road atlas gekocht bij een wall mart voor 5 dollar. NOrmaal was hij wel wat duurder, maar deze is dat zeker waard. Verder is alles redelijk makkelijk te vinden. De keren dat we een afslag hebben gemist is op  1 hand te tellen.

Hou met plannen wel rekening met een lagere gemiddelde snelheid. Zeker wanneer je door wat bergachtiger gebied rijdt.
#5 - 27-07-2005, 13:56 uur
Helaas weer terug :(gelukkig hebben we de foto's nog

Swimmer

misschien een domme vraag maar als ik met rand mcnally een road trip maak kan ik maar tien stops toevoegen. Doe ik wat fout?
Hoe maken jullei dan de route?
#6 - 27-07-2005, 18:08 uur

Norbert

Ik heb mijn route in tweeen gesplitst.
#7 - 27-07-2005, 18:55 uur

KH

of ik zelfs in 5!  ;D

weet er misschien iemand of ms str&tr op het net te vinden is
of iemand die me op de een of andere manier kan uphooken met str&tr?
#8 - 27-07-2005, 20:23 uur

Tekkel

http://www.microsoft.com/streets/ProductDetails.aspx?pid=001
En dan ff shoppen voor de beste prijs :D

Tekkel
#9 - 27-07-2005, 20:26 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

blusmuts

Op RancMcNally.com moet je je route inderdaad in een aantal stukken hakken. Geef de route wel een makkelijke naam, ander raak je in de war.

Ik heb ook gebruik gemaakt van de AND routeplanner (CD-ROM), werkte wel goed. Maar een papieren kaar is om je te orienteren in eerste instantie wel zo makkelijk.

Op reis zelf hebben we de coördinaten in de GPS gezet. Het werkte wel niet hetzelfde als een planner, maar we kwamen uiteindelijk altijd op de bestemming.
#10 - 28-07-2005, 13:12 uur

Harleyman

Ms Street & Trips in mijn bezit (2 cd'tjes). Kunnen uiteraard worden 'geleend' Op de cd's staat ook de pocket versie van dit programma. Deze versie kan probleemloos op een PDA worden geinstalleerd........
#11 - 16-08-2005, 11:45 uur

DennisH

ik heb wel ms streets en trips, maar geen PDA (heb een papieren agenda). Kan ik dan ook de laptop versie gebruiken met een GPS muisje om te navigeren ??

Moet ik wel die laptop meezeulen, met alle risico's.....
#12 - 16-08-2005, 19:21 uur

Harleyman

Ik zou de laptop gewoon thuis laten en gewoon een ouderwets roadbook produceren, waarin de te volgen route is uitgewerkt en alle bezienswaardigheden staan aangegeven. Ook dit is heel goed te doen met Ms S&T. Voor mijn reis van 8 september heb ik ook zo'n planning gemaakt, deze beslaat ongeveer 60 pagina's.

grz

Leo
#13 - 17-08-2005, 08:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15