Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

schiettent in usa

Discussie gestart

Mike Lopez

hoi allemaal,

het klinkt raar maar ik zou graag willen keer schieten in amerika(echte pistolen met kogels). ik heb gehoord dat normaal is voor amerikanen dat mensen schieten bij speciale gelegenheid. Is er iemand die weet waar het mogelijk is en zo ja geef me aub adres. ik logeer in los angeles en las vegas, dus graag ergens die buurt. ik weet niet eens hoe bedrijf heet. Is het toegestaan dat toeristen mag schieten? (sport bedoel ik he hahaha)

thanks mike
#1 - 05-06-2006, 18:56 uur

Tahoe

hoi allemaal,

het klinkt raar maar ik zou graag willen keer schieten in amerika(echte pistolen met kogels). ik heb gehoord dat normaal is voor amerikanen dat mensen schieten bij speciale gelegenheid. Is er iemand die weet waar het mogelijk is en zo ja geef me aub adres. ik logeer in los angeles en las vegas, dus graag ergens die buurt. ik weet niet eens hoe bedrijf heet. Is het toegestaan dat toeristen mag schieten? (sport bedoel ik he hahaha)

thanks mike

Hi Mike,

Toevallig wil ik met vrienden dit jaar ook gaan schieten in Las Vegas.

Voor adressen: http://www.nrahq.org/shootingrange/findlocal.asp?State=NV

Veel plezier.

Dick
#2 - 05-06-2006, 19:27 uur

Tekkel

Zoiets als dit?
THE GUN STORE
2900 E. Tropicana Ave.
Las Vegas , NV

We feel obliged to love a place that lets people shoot submachine guns. A lot of foreigners enjoy the chance, owner Bob Irwin reports. Its top requested shooting target: a paper outline of Osama Bin Laden.

Bart (die het jammer vond dat Miranda afgelopen December niet een dagje wilde gaan shoppen met Boris ;))
#3 - 05-06-2006, 19:31 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Bakvet

Front Sight Resort in Pahrump, Nevada op een steenworp van Las Vegas is een vakantiedoel op zich. Je kan je hier tot veiligheidsagent voor Irak laten opleiden. Think $$$$ man!

Family Save Forever!
#4 - 05-06-2006, 21:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15