Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

SeaTac Airport

Discussie gestart

Michiel77

Hoi,

Ben benieuwd naar de ervaringen van mensen op SeaTac airport. Ervaringen over de duane en de luchthaven zelf.
Hoor het graag.

Gr. Michiel
#1 - 03-08-2007, 12:26 uur

DennisH

Vorig jaar ben ik hier geland. Ja, wat wil je er van weten... Typisch vliegveld. Groot. Redelijk wat winkels, bagageafhandeling op tijd. Eindje lopen naar de huurauto's. We zijn geland met een binnenlandse vlucht dus ik heb geen ervaring met de immigratiebalie.
#2 - 06-08-2007, 09:19 uur

Michiel77

Tja voor de immigratie hoef ik dus niet bij je te zijn. Maar hoezo is ver lopen naar de huurauto's, rijden er dan geen shutle busjes (naar hertz)
#3 - 06-08-2007, 16:55 uur

DennisH

Tja voor de immigratie hoef ik dus niet bij je te zijn. Maar hoezo is ver lopen naar de huurauto's, rijden er dan geen shutle busjes (naar hertz)

Nee, het is in hetzelfde gebouw. Er is een soort parkeergarage naast SeaTac waar alle verhuurbedrijven inzitten. Alle balies naast elkaar en de auto's staan op de lot erachter. Vanaf de bagageband is het zo'n 5 a 10 minuten lopen, maar goed, als je dan al 16 uur aan het reizen ben is dat best veel :D

Qua immigratie denk ik dat het wel mee zal vallen aangezien er maar weinig europeanen direct op seattle vliegen. Zelf ben ik ook overgestapt op cincinnatti.
#4 - 07-08-2007, 09:30 uur

Michiel77

Ok bedankt. Ben beniewd. Is wel goed geregeld dan. (denk ik)
#5 - 07-08-2007, 17:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15