Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Skieën omgeving Denver

Discussie gestart

MattRob

Hoi,

Ik heb een aantal weken terug alvast tickets geboekt, ik ga met mijn 2 kinderen (jongens van 11 jaar) en mijn ouders voor de wintersport naar Denver, precies in de voorjaarsvakantie (van zaterdag tot zondag erop). Begin dit jaar ben ik daar ook een week geweest, en ik vond het geweldig. Dit keer dus met kids (en zonder vrouw  2006-05 !).

Ik heb indertijd een apartement/condo gehuurd in Breckenridge, direct bij de eigenaar zelf via A1vacations.com. Toen was ik natuurlijk nog niet op de hoogte van deze site. Hebben jullie ideeën waar ik het beste eens zou kunnen kijken, voor een appartement voor een redelijke prijs (hotel is onhandig met 5 personen, dan moet je twee kamers en wordt het al snel te duur denk ik).

Thanks  ;) !
#1 - 26-09-2006, 16:29 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

MattRob

Ik heb na het boeken van de tickets inmiddels ook appartement, huurauto, ski's en lifttickets gereserveerd. En over 2,5 week ga ik al ! Op mijn weblog heb ik al deze zaken vermeld, met ongeveer prijzen erbij zodat mensen een beetje kunnen zien wat het nou allemaal kost. En tijdens mijn vakantie probeer ik dagelijks een update te plaatsen. Met hopelijk mooie fotos  2006-05 !

Weblog staat hier:

http://2007breckenridge.blogspot.com/

MattRob
#2 - 30-01-2007, 14:59 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

ilonakuijten

Heb even je verslag gelezen van de wintersport. Echt super gaaf. Leuke foto's ook.
Misschien een optie voor volgend jaar ;) als de andere het niet te duur vinden.
#3 - 03-03-2007, 17:33 uur
url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

PetraVS

Heb net met heel veel plezier je verslag gelezen!  Wij waren in 2005 in Breckenridge, dus veel herkenbaars en ook wij waren met "extended family" dus ook dat kwam bekend voor.  Peak 8 en 10 heb ik niet geskied, ik ben een groene piste skier.  Vorige week waren we trouwens in Snowshoe, West Virginia en de omstandigheden deden geen grein voor Breckenridge onder.  Oh, en ik moet er nog bij zeggen, dat ik het fantastisch vind, dat je voor je diabetische zonen zorgde.  Ik heb ook zo'n man, maar lang niet iedereen is zo!
#4 - 04-03-2007, 03:51 uur

MattRob

Heb net met heel veel plezier je verslag gelezen!  Wij waren in 2005 in Breckenridge, dus veel herkenbaars en ook wij waren met "extended family" dus ook dat kwam bekend voor.  Peak 8 en 10 heb ik niet geskied, ik ben een groene piste skier.

Dank je wel. Enne ...je bedoelt neem ik aan Peak 7 en 10 ? Peak 8 is ook goed te doen hoor, Peak 7 is helemaal blauw, al vind ik die zelf heel erg mooi. Hele lange brede afdalingen tussen bomen door. En ze zijn blauw, maar niet echt heel moeilijk of zo. Peak 10 is vrij heavy, dat is minimaal blue diamond.

Oh, en ik moet er nog bij zeggen, dat ik het fantastisch vind, dat je voor je diabetische zonen zorgde.  Ik heb ook zo'n man, maar lang niet iedereen is zo!

Ik heb zelf ook diabetisch ..... En ze zijn dan wel 'al' 11 jaar (zoals ze natuurlijk zelf zeggen), maar het zijn ook nog kinderen natuurlijk. En binnenkort start de pubertijd, willen ze stoer doen etc etc, dus ik houd ze nog maar goed in de gaten !!
#5 - 05-03-2007, 11:06 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15