Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

snowboard kopen in amerika!

Discussie gestart

caspar

Hoi luitjes,
Ik ga sept - januari naar amerika, waarschijnlijk naar Georgia. Ik vraag mij af of het veel scheelt in prijs om een snowboard e.d. daar te kopen van de amerikaanse merken ivm hier in nederland?
Verder vraag ik mij af of iemand weet of je zo een groot stuk bagage wel weer mee terug kan nemen dan in het vliegtuig?
Caspar
#1 - 10-03-2006, 13:34 uur

MiamiHeat

10 jaar geleden wel.......heb er toen zelf 1 gekocht omdat ik hem gewoon niet kon laten liggen. Ook geen probleem met inchecken gehad.

Ik zou even op Google kijken voor een prijsvergelijk en op de sites van de luchtvaartmaatschapijen wat de richtlijnen hierover nu zijn.
#2 - 10-03-2006, 17:35 uur

dutchgirl

We zijn afgelopen winter naar oostenrijk geweest vanuit de states. We hadden de snowboard in een zak gedaan. Wat ik nog weet is dat je twee stuks bagage (+handbaggage) mag meenemen p.p. Bel altijd even de maatschappij voor de zekerheid.. Ik zou zeker kijken naar snowboards in de States alleen de winkels rond de sneeuw vragen altijd meer. Wij kopen onze spullen tijdens de sale.. en in het nadat de sneeuw is verdwenen
#3 - 18-03-2006, 02:11 uur

GoGriz

Snowboards zijn hier over het algemeen goedkoper dan in Europa.  Zeker als je tevreden bent met de versie van vorig seizoen.  Vanaf Kerstmis zijn er meestal interessante 'sales' te vinden... vaak vind je dan board bindings boots voor 50% korting e.d.   Ik weet niet of ze in Georgia veel keuze gaan hebben.  Anders moet je maar naar hier in de Rockies komen :)

IVM bagage op het vliegtuig:  Ik heb mijn snowboard vorig jaar 2 keer met United en Northwest zonder problemen (en gratis) meegenomen van en naar Europa, maar als je beslist met Delta te vliegen denk ik dat je 100 dollar surcharge moet betalen.  Lees dus zeker de website van de luchtvaartmaatschappij in kwestie!
#4 - 04-04-2006, 18:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15