Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stoel reserveren bij de KLM

Discussie gestart

M&M+D

Wij hebben onze vlucht van 26 juli met de KLM naar San Francisco met de bekende 605 op het reisburo geboekt.
Eerst zeiden ze daar dat we de stoel gelijk konden reserveren, maar dat bleek toch niet te kunnen.
Nu gaan ze ons in April nog eens bellen om het dan te  proberen.
Hebben zei gelijk of niet, want ik wil natuurlijk niet door een vergissing van het reisburo onze voorkeur missen, zeker niet op een vlucht van 11 uur.

Is er trouwens al iets bekend over welk type toestel deze vlucht gaat maken?

Groetjes Marian
#1 - 23-02-2008, 00:02 uur

Harry

Zie mijn antwoord op het "andere" forum.

Harry
#2 - 23-02-2008, 08:54 uur

Bakvet

Oh, ik wist niet dat jullie swingers waren.
#3 - 23-02-2008, 09:36 uur

M&M+D

Oh, ik wist niet dat jullie swingers waren.

Hahahaha ja wie weet zeg.
Maar hoe meer info hoe beter
15 jaar geleden vlogen we voor het laatst naar San Francisco, je begrijpt dus dat er veel informatie weg is en alleen de goeie dingen zijn blijven hangen.
Ik wil wel dat deze vakantie net zo bij blijft als de vorige.

marian
#4 - 23-02-2008, 13:44 uur

pw.van.andel@hccne

> stoel reserveren
90 dagen voor de terugvlucht. Voor die tijd is nog niet echte bekend welk toestel gaat vliegen en er zijn er geen 2 gelijk. Voor die tijd kan je wel je voorkeur opgeven (raam, gangpad)
> type toestel
Vandaag zegt de timetable voor 1 juli: 747
#5 - 23-02-2008, 16:42 uur

MiamiHeat

Vanuit Nedrland 24 uur van te voren te reserveren!
#6 - 24-02-2008, 18:57 uur

pw.van.andel@hccne

>Vanuit Nederland 24 uur van te voren te reserveren!
Ja, via Internet CheckIn. Verwacht dat ruim 80% (meestal dik 90%) van de stoelen al vergeven is in de vakantieperiode. 
Terug uit de VS gaat Internet CheckIn ook prima 24uur tevoren via NWA.COM. Houd je eTicketNo bij de hand: het confirmation # van de KLM is een ander dan bij NW.
Mijn advies: ALTIJD Internet CheckIn doen: dan heb je een stoel. Veel vluchten in de vakanties zijn overvol. Maak je niet druk over printen boardingcards: dat doe je wel bij de selfservicemachines bij de balies als je de koffer afgeeft.
#7 - 25-02-2008, 14:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15