Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Storageplace eigen Camper/Van

Discussie gestart

ALTHEWAYDOWN

Hi,
Wil mijn Camper/Van onderbrengen op een Storageplace na de Estatijd(90 dagen), na 3 tal maand terug oppikken voor vervolg van Reis. Vroeger meermaals gedaan zonder problemen. Is er ondertussen iets veranderd, zoals bv. vermelding in de Reispas ofzo?
grt
---------------
#1 - 09-04-2016, 17:09 uur
ALTHEWAYDOWN

NMP

Citaat
zoals bv. vermelding in de Reispas ofzo

Wat bedoel hiermee?

Daarnaast zou ik graag van je horen waar je in het verleden je camper achter heb gelaten en wat hiervan de kosten zijn ? Wij zitten hier namelijk ook aan te denken. En heb je nooit een 6 maanden visa aangevraagd ?
Gr.
MarcoP
#2 - 10-04-2016, 14:11 uur
50 Staten bezocht.
See my USA movies at: http://www.youtube.com/user/routeusa

ALTHEWAYDOWN

Hi,  In de meeste Afrikaanse landen & Midden-Ooosten komt uw Type/Merk Voertuig + License Plate/Chassis Number  in uw Reispas met datum van Grensoverschrijding bij binnenkomen! Ondanks Carnet de Passage!
In het verleden(periode 2002 tot 2005) stond mijn vw-camper in: Toronto/Vancouver/Seattle/Phoenix/Dallas...met tussendoor heen & terugvluchten!
grt
--------
#3 - 16-04-2016, 17:37 uur
ALTHEWAYDOWN

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15