Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

TAX bij aanschaf vliegticket

Discussie gestart

Hans B

Ik zie in een ander onderwerp veel prijzen van vluchten voorbijkomen, dat prijzen varieren dat is iedereen duidelijk.
Maar is dat bij taxen ook zo ????

Ik heb zelf zojuist te tickets besteld.
en mij wordt een tax per ticket berekend van € 367 en voor de kids € 349.

Als ik het goed lees zie ik all-in tickets voor deze prijs.

Doe ik het verkeerd ??
#1 - 05-12-2008, 12:09 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

hdeweert

Hallo Hans
De vliegprijzen zijn meestal redelijk hetzelfde, men geeft vaak korting voor kinderen , maar dat kan te maken hebben met het gewicht. De grote verschillen zitten in de belastingen en toeslagen, deze zijn ondoorgrondelijk en voor de gewone man bijna niet te bevatten, maar de grootste flexibele posten zijn de luchthaven belastingen en landingsrechten. Meestal versleuteld in de prijs maar een vlucht naar Phoenix is nog altijd goedkoper dan een vlucht naar Las Vegas terwijl het verschil toch in afstand niet erg groot is.
Harm
#2 - 05-12-2008, 12:33 uur

Ruud2004

Ik sluit mij helemaal bij Harm aan. Er is geen pijl op al die toeslagen en taxen te trekken. Vergelijk maar eens de tax van een Eurpopese maatschappij met een Amerikaanse op dezelfde route. Bij de Europese maatschappij is de vliegprijs vaak lager en de tax hoog, terwijl bij de Amerikaanse maatschappij de vliegprijs weer hoger is en de tax lager. De uiteindelijke prijs scheelt dan weer niet veel.  Ik snap daar niets van.
#3 - 05-12-2008, 18:45 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15