Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

ticket boeken in Amerika zelf

Discussie gestart

AJ

Ik zou graag willen weten of het goedkoper is om hier in Nederland te boeken voor een reis naar San Francisco, of dat  mijn vriendin die in San Francisco  woont, mijn ticket daar gaat boeken?  En is dat ook mogelijk?
#1 - 16-02-2008, 18:33 uur

Harry

Hoi AJ, ben ik alweer, ik lees ook nog wel eens op een "ander" Amerika forum, en daar hoor ik de Nederamerikanen alleen maar klagen dat de vliegtickets geboekt in de VS veel duurder zijn dan hier, ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar voor onze komende vakantie hebben we ook twee binnenlandse vluchten nodig, en die hebben we gewoon rechtstreeks bij de maatschappij in de VS geboekt, dat hebben we al vaker gedaan en geeft geen enkel probleem, soms heb je wel een creditcard nodig met een Amerikaans adres, of moet je boeken op de Europese site, maar ik heb geen enkel prijsverschil kunnen vinden, de prijzen waren dan keurig omgezet naar Euro's.

Harry
#2 - 16-02-2008, 18:45 uur

AJ

 hoi Harry,

Ik zie dat je opnieuw een vraag heb opgelost voor mij  ;D
Dus het is duurder of evenveel, maar dus niet goedkoper.
#3 - 16-02-2008, 18:55 uur

andreleeflang

Ik heb mijn tickets Orbitz geboekt. Dit scheelde echt heel veel geld. Zeker doordat je in dollars betaald. Je kunt goed vergelijken op www.kayak.com of via www.farecast.com
#4 - 14-03-2008, 17:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15