Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tioga Tours?

Discussie gestart

Harm

Hallo allemaal,

we hebben een reis gepland in september,
daarbij zijn we in contact gekomen met Tioga Tours.
We hebben hier een positief gevoel over, zijn hier mensen die evaring hebben met Tioga Tours?

Graag jullie reacties!!

Groet,
Harm & Sharon
#1 - 04-01-2005, 19:04 uur

Ebelix

Helaas Harm,

Ik heb geen ervaring met Tioga tours.

Ik plan mijn reis altijd zelf. Ik koop alleen een ticket en een huurauto (hotelplan) bij het reisburo.

Alleen als ik naar Orlando ga dan huur ik een villa +ticket+auto bij American Estates.

Veel succes
#2 - 04-01-2005, 19:27 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

USAfamilie

Wij hebben ook via Tioga Tours de reis naar Amerika geboekt.
Op alle (email) vragen krijg je binnen 24 uur bericht,
altijd met een vriendelijke toon.

De voorbereidingen via Tioga waren TOP ;) ;)

Onze reis van 3 weken vangt op 2 juli a.s. aan,
eind juli 2005 kunnen we berichten of het voorgevoel
van Tioga ook goed was !!
#3 - 12-05-2005, 18:59 uur

USAfamilie

nou, we zijn terug en hebben niets dan lof over Tioga Tours. Alles was prima geregeld, alles liep op tijd en alles was gereserveerd.
 ;) ;)
#4 - 29-07-2005, 22:38 uur

Jez

En was de vakantie ook leuk?
#5 - 29-07-2005, 23:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

USAfamilie

de vakantie was GEWELDIG!!