Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tioga Tours?

Discussie gestart

Harm

Hallo allemaal,

we hebben een reis gepland in september,
daarbij zijn we in contact gekomen met Tioga Tours.
We hebben hier een positief gevoel over, zijn hier mensen die evaring hebben met Tioga Tours?

Graag jullie reacties!!

Groet,
Harm & Sharon
#1 - 04-01-2005, 19:04 uur

Ebelix

Helaas Harm,

Ik heb geen ervaring met Tioga tours.

Ik plan mijn reis altijd zelf. Ik koop alleen een ticket en een huurauto (hotelplan) bij het reisburo.

Alleen als ik naar Orlando ga dan huur ik een villa +ticket+auto bij American Estates.

Veel succes
#2 - 04-01-2005, 19:27 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

USAfamilie

Wij hebben ook via Tioga Tours de reis naar Amerika geboekt.
Op alle (email) vragen krijg je binnen 24 uur bericht,
altijd met een vriendelijke toon.

De voorbereidingen via Tioga waren TOP ;) ;)

Onze reis van 3 weken vangt op 2 juli a.s. aan,
eind juli 2005 kunnen we berichten of het voorgevoel
van Tioga ook goed was !!
#3 - 12-05-2005, 18:59 uur

USAfamilie

nou, we zijn terug en hebben niets dan lof over Tioga Tours. Alles was prima geregeld, alles liep op tijd en alles was gereserveerd.
 ;) ;)
#4 - 29-07-2005, 22:38 uur

Jez

En was de vakantie ook leuk?
#5 - 29-07-2005, 23:13 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

USAfamilie

de vakantie was GEWELDIG!!

We zijn 3 weken geweest, begonnen in NY met een citytrip van 3 dagen in een hotel, toen doorgevlogen naar SF (met Delta via Cincinatti) en daar voor 16 dagen een camper bij Cruise America gehuurd. Met het early bird pakket zaten we om 9.00 uur al in de 25 ft camper van net 1 maand oud.
Daar hebben we een rondreis van 2500 miles gemaakt, waarbij we de grote steden (SF, LV, LA) steeds 3 dagen hebben aangedaan.
Alles wat we gedaan hebben was geweldig, ongelooflijk veel gezien, muv SF steeds heerlijk warm weer gehad. We hebben thuis wel een ongelooflijke jetlag gehad maar kijken met zoveel plezier op deze vakantie terug, is voor herhaling vatbaar (alleen moeten we eerst weer sparen  ;) ;))
#6 - 30-07-2005, 13:51 uur

Jez

Nou, dat klinkt goed! Voor mij nog 5 weken wachten.........
#7 - 30-07-2005, 17:36 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mississippi

nou, we zijn terug en hebben niets dan lof over Tioga Tours. Alles was prima geregeld, alles liep op tijd en alles was gereserveerd.
 ;) ;)

Hebben jullie via de website van Tioga Tours geboekt?
#8 - 31-07-2005, 22:49 uur

USAfamilie

we hebben een offerte via internet opgevraagd, binnen 24 uur een reactie. Alle vragen e.d. hebben wij via email gevraagd. We zijn wel bij Tioga uitgenodigd in een persoonlijk gesprek. We vonden en kregen alles wat we zochten via internet. Niets dan lof over ze!
#9 - 01-08-2005, 15:26 uur

Jolanda2

Wij hebben ook bij Tioga geboekt voor volgend jaar. Zij hebben inderdaad steeds heel erg snel gereageerd op onze vragen per mail. Alles duidelijk en overzichtelijk. En ze waren ook de goedkoopste. Ik had er een goed gevoel over, nu wachten tot volgend jaar.... ::)
#10 - 28-11-2007, 09:48 uur

coulthard

Heb ook ervaring met Tioga, niets dan lof; doe ook voortaan altijd alles met hun boeken, alles tot in de puntjes geregeld (bijv met auto huren hoef je je niet druk te maken over verzekeringen ofzo), echt relaxed.....
veel plezier.
#11 - 30-11-2007, 11:14 uur
‘Without a song, the day would never end; without a song, a man ain’t got a friend; without a song, the road would never bend - without a song.' So I keep singing a song. Goodnight. Thank you.”

Tahoe

Heb ook ervaring met Tioga, niets dan lof; doe ook voortaan altijd alles met hun boeken, alles tot in de puntjes geregeld (bijv met auto huren hoef je je niet druk te maken over verzekeringen ofzo), echt relaxed.....
veel plezier.

Waarom zou je alles door het reisburo laten regelen? Alleen ticket en autohuur is voldoende. Eventueel ook de eerste en laatste nacht. De VS lenen zich er uitstekend voor om op de bonnefooi doorheen te reizen.
#12 - 27-12-2007, 19:30 uur

Wop

Wij zouden het zeer op prijs stellen als jullie je ervaringen met usa4all willen delen in ons reviewprogramma.

De link naar Tioga Tours staat hier.
#13 - 28-12-2007, 10:38 uur

Utah

Heeft er hier iemand reeds het 9 daagse florida arrangement genomen bij Tioga?

Hoe was de ervaring?

Graag jullie reacties  ::)


Utah
#14 - 04-04-2008, 20:44 uur
url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

Robert P.

Ik heb mijn reis van 7 september bij Tioga geboekt. Het voortraject was prima, mijn wensen werden meteen (binnen 24 uur) vertaald in een goed reisplan.

Dit was bij andere reisorganisaties wel anders. Van geen tot late reacties of zelfs onbeschofte reacties.

Wanneer ter plaatse ook alles zo goed georganiseerd is boek ik zeker mijn volgende USA-reis (of delen ervan) weer bij Tioga.
Buiten het prettige contact was de prijs ook zeer concurrerend.
#15 - 31-07-2008, 17:51 uur
"De wereld is een boek en wie niet reist, leest slechts één bladzijde" (Augustinus)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15