Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

tip voor autohuur!

Discussie gestart

Esvri

Op dit forum las ik van iemand dat een auto huren bij autoreisen.de goedkoop en goed is. Wij zijn net terug van onze vakantie in the USA en hebben 3 weken kunnen genieten van een Chevrolet Trailblazer voor 610 euro. Wij hadden de Equinox geboekt maar mochten bij aankomt een auto uit rij H zoeken. Mijn man hoefde daar niet lang over na te denken. Er stonden nog maar 5000 miles op de meter. Hij beviel ons super. Ook het vooraf boeken via internet ging perfect. Ik zou zeggen echt een goede tip en je hoeft je auto daar niet meer op te waarderen!
Oh ja.. de verhuurmaatschappij was Alamo!
#1 - 27-09-2007, 22:54 uur

dol op reizen

Ik gingl kijken voor  de prijs van mijn autohuur omdat ik nu de auto wil inleveren in een andere plaats eerst was dat orlando en nu wil ik ttampa airport maar volgens mij is de site van autoreisen.de veranderd.?
Of ik doe wat fout. Want als ik invul dat ik mijn auto wil ophalen 3 juni in atlanta/ georgia en wil inleveren in een andere staat florida Tampa  kan dat niet (10 juni) volgens de site.
Terwijl ik vorig jaar wel fl kon invullen, wie kan mij helpen, want nu wil ik gaan boeken.
#2 - 26-01-2009, 21:58 uur

jerbia

Dat gaat wel, maar dan moet je niet 'Florida' kiezen, maar 'restliche USA'. Dan kun je wel Atlanta als ophaalplaats ingeven en Tampa als inleverplaats.

 
#3 - 26-01-2009, 22:06 uur

dol op reizen

ik heb het probleem al gevondenl het is een andere site www.usareisen.de. het lijkt op elkaar
#4 - 26-01-2009, 22:22 uur

jerbia

O inderdaad, je had de verkeerde site te pakken! Ik had het niet eens in de gaten  ;D
#5 - 26-01-2009, 22:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15