Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tomtom lenen

Discussie gestart

Roycosoep

Hallo,

Mijn vriendin en ik gaan in mei 2 weken naar het westen van de VS. We gaan daar met de auto rondreizen. Nu hebben we geen navigatiesysteem gehuurd, en wil die achteraf toch gaan gebruiken. Heeft iemand nog een navigatiesysteem liggen met een USA kaart, die wij voor een kleine vergoeding 2 weken kunnen lenen?

Roy
#1 - 18-03-2010, 20:02 uur

Marianne

Dat lijkt me erg omslachtig, je kunt ook vrij goedkoop een TT kopen daar, of ga geowon zonder. Waar gaan julie naar toe, zit je veel in steden of juist niet? Wij zorgen voor een goede kaart, en printen zo nodig de routeaanwijzingen van de hotels uit. Gaat altijd prima. Er zijn maar heel weinig wegen en alles staat goed aangegeven.

Marianne
#2 - 19-03-2010, 15:12 uur

Chris RTA

Je kan ook gewoon een tomtom op marktplaats kopen voor weinig en er dan kaarten van usa op zetten.

Ik wil die er best voor je op zetten, mag je wel naar Eindhoven komen.

#3 - 19-03-2010, 17:29 uur

Jez

Of er alsnog 1 bij huren
#4 - 19-03-2010, 22:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chris RTA

Huren kost 10$ per dag.

14 dagen is dus 140 $, daar kun je er echt wel beter een van kopen die je later ook gewoon thuis kan gebruiken.

#5 - 19-03-2010, 22:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15