Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tot nu toe waardeloze ervaringen met Hertz

Discussie gestart

Cityboybaby

Voor de nu wel heel snel naderende vakantie had ik een "Standard" auto bij Hertz Europe gereserveerd, op te halen op LAX. (Standard met de notitie erbij dat ik een Mustang prefereer, natuurlijk...)

Die reservering was 'non-prepaid', en zou 480 euro kosten. Omzetten in prepaid kon altijd -kosteloos- en dan zou het 350 euro worden.
Dat omzetten heb ik dus online gedaan, echter, er wordt nu 530 euro in rekening gebracht!

Hertz reageerde voorheen altijd erg snel, maar alle emails worden inmiddels al een paar dagen genegeerd.

Oordeel tot zo ver: dit is niet okee!

Meer volgt ...hopelijk.
#1 - 29-09-2005, 12:13 uur

Mississippi

Misschien kan je het best even bellen met Hertz in Nederland.
Anders annuleer je de reservering (moet bij prepaid ook telefonisch).

Succes!
#2 - 29-09-2005, 13:41 uur

Bakvet

Die "omzet" prijs, daar stond volgens mij vast bij vermeld dat hij alleen op dat ene moment geldig was. Het lijkt me een normale gang van zaken dat de prijs bij een non-prepaid reservering omhoog of omlaag kan gaan als je hem op een later moment omzet in een prepaid reservering.
#3 - 29-09-2005, 22:18 uur

Cityboybaby

Die "omzet" prijs, daar stond volgens mij vast bij vermeld dat hij alleen op dat ene moment geldig was.

Neen, dat was nu juist het punt; als ik daar voor had getekend, tja, niks aan te doen.

Het bleek dat er ongevraagd door Hertz een heel alfabet aan extra verzekeringen was toegevoegd.  De mensen hier bij Hertz Nederland kunnen/willen weinig meer doen dan dat je zelf op internet kunt.

Nu is het hen wel gelukt om de reservering te cancellen, en heb ik eenvoudig zelf weer een geheel nieuwe gemaakt - gelijk betaald, en klaar.

Jammer alleen dat nu 'customer prefers Mustang' niet meer doorgegeven is.
Ach, gewoon zeuren dus, en zeggen dat je op zakenreis bent?  ;)
#4 - 01-10-2005, 13:30 uur

Loek

Toen ik afgelopen maand in San Diego was had ik bij Hertz een convertible gehuurd, ook met de opmerking dat ik een Mustang wilde.  Toen we op het kantoor aankwamen waren er 4 mensen met "Mustang preferred" en slechts 1 Mustang convertible beschikbaar.  Omdat ik het eerst in de rij stond kreeg ik de beschikbare Mustang en de rest kregen een Chrysler Sebring.  De mevrouw achter mij heeft ontzettend stennis staan maken, maar het hielp allemaal niets.  Toen we wegreden zagen we haar staan en hebben even "vriendelijk" naar haar gezwaaid vanuit de auto, uiteraard met de kap open ...  ;D ;D ;D

#5 - 02-10-2005, 18:50 uur
« Laatst bewerkt op: 02-10-2005, 18:54 uur door Loek »

Chiefram

Dat is wel heel erg gemeen, Loek!!!

:)

Maar rijdt wel lekker he, die nieuwe Mustang!!!  ;)
#6 - 02-10-2005, 21:08 uur

usaxtreme

dit is inderdaad niet oke..slechte service zeg  ::)
#7 - 02-10-2005, 21:49 uur

pzuidema

Ik woon inmiddels nu een maand in Amerika maar reserveer nu nog geregeld een auto vanuit Nederland (omdat daar de liabilities bij zijn meeverzekerd). Ik moet eerlijk zeggen dat ik van de meeste automaatschappijen de beste ervaringen heb met Hertz. Zei het wel met een aantal tips:

-met een prepaid reservering heb je wel meer kracht bij te zetten tijdens een onderhandeling; je hebt immers al betaald en ze leveren dan al niet de service die je vereist. Ineens zijn ze toegefelijker. Vraag altijd naar de manager als je het idee hebt dat je niet behandeld wordt zoals je dat wenst te worden. Bij een non-prepaid hebben zij het voordeel dat ze kunnen zeggen dat de prijs lager wordt bij de afrekening, dat kunnen ze niet zeggen met een pre-paid en moeten ze meer moeite doen. (dat is natuurlijk lastiger als je niet anders dan non-prepaid kunt boeken).

-Huur een kleine auto om mee te beginnen en breng hem terug (zoals afgesproken, dus een one-way ticket) bij een kleiner station die niet op een vliegveld zit (het liefst ook niet in een grote stad, daar zijn de kosten veel hoger). Ik huur meestal de kleinste. Bij Hertz heb ik tot nu toe altijd dan de auto mogen houden waarin ik reed. Zo rij ik op dit moment al 3 weken lang een Ford Taurus tegen de prijs van een Hyundai Accent. Gewoon omdat ze veel makkelijker en toegevelijker zijn bij de kleine toko's.

En vooral, wees vriendelijk en bedank ze voor de extra service. Het valt me op dat ze veel meer hier voor je doen als je vriendelijk bent. Dit heeft regelmatig alweer voordelen bij boodschappen opgeleverd (rainchecks van 4 items terwijl er eigenlijk maar 1 gekocht mag worden e.d.), autoverhuur maar ook met het onlangs kopen van een auto (2e hands weliswaar).

Maar goed, dat is aan de oost-kust.

#8 - 01-12-2005, 18:31 uur
Ik quote graag mezelf als ik zeg; ik quote graag mezelf.

hollandranch

Heb eigenlijk helemaal geen slechte ervaringen gehad met Hertz, ben zelf Gold Member (gewoon gratis via Internet) en vriendelijk ben ik altijd, ook na 3 uur wachten en 11 uur vliegen en 1 uur wachten op koffers.  2006-05
#9 - 21-05-2006, 11:40 uur

DennisH

Heb eigenlijk helemaal geen slechte ervaringen gehad met Hertz, ben zelf Gold Member (gewoon gratis via Internet) en vriendelijk ben ik altijd, ook na 3 uur wachten en 11 uur vliegen en 1 uur wachten op koffers.  2006-05
Moet je nog iets bijzonders doen om een Gold Member te worden ??
#10 - 22-05-2006, 17:46 uur


visuar

Kost wel geld:
Citaat
The annual membership is only $50 and minimum age for enrollment in Hertz #1 Club Gold is 25 (exceptions apply).
#12 - 23-05-2006, 17:22 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

hollandranch

Nieuw!
mmmmmm, heb dacht ik niets betaald, maar ben van Hertz Club # 1 verhuisd naar Hertz Club # Gold, je hoeft met Gold trouwens niet in de lijn te staan, hebben ze speciale counters voor, wel makkelijk na een lange vlucht. Hertz Club # 1 heeft ook een eigen counter op de Amerikaanse vliegvelden.
#13 - 23-05-2006, 17:32 uur
« Laatst bewerkt op: 23-05-2006, 20:24 uur door hollandranch »

DennisH

Ik heb ook een GoldCard aangevraagd (wordt gesponsord door m'n bedrijf) maar nu zegt het reisbureau (Jan Doets) dat ze bij het boeken die code niet kunnen invullen. Beetje vreemd en jammer. Want als GoldCard member kan ik als het goed is een specifiek type reserveren.
#14 - 23-05-2006, 20:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15