Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Travel options in the east

Discussie gestart

NYCcrazy

Hallo allemaal,

Ik ga in april voor 2 weken naar de vs. Na enkele malen eerder in NYC geweest te zijn gaat mijn reis ditmaal toch voornamelijk naar NYC.

Nu ben ik van plan om een aantal dagen een andere stad te bezoeken, Washington ben ik reeds een keer geweest, fantastische stad, maar eens wat anders zou interesant zijn.

Zou iemand wat kunnen vertellen over de mogelijkheden, bijv boston of philly? Over wat de steden zijn, de mogelijkheden om daar te komen (zijn er ervaringen mee?).

Alvast bedankt,

Tim
#1 - 09-11-2003, 14:24 uur

Johan

Boston is een geweldige stad om te bezoeken. Erg gezellig, je kunt er bijvoorbeeld naar het Cheers cafe van de waarschijnlijk wel bekende gelijknamige serie. Je kunt een rondrit doen met een speciale bus langs alle belangrijke onderdelen die Boston te bieden heeft. Je kunt uiteraard ook naar Philly om de vrijheidsbel te fotograferen :-) Steden in het oosten hebben genoeg cultuur en historie te bieden. Je zou ook als je van natuur houdt een stuk van Blue Ridge Parkway kunnen rijden of Shenandoah N.P. bezichtigen.
Zat te doen daaro.

Johan
#2 - 10-11-2003, 12:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15