Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tripadvisor

Discussie gestart

MissFluffy

Iemand ervaring bij boeken van een villa via tripadvisor .
Ben al dagen bezig met zoeken naar een villa in Florida .Omdat ik geen ervaring heb met pay pal en ook niet wens aan te sluiten , is mijn zoektocht wat moeilijker omdat ik liefst gewoon via kredietkaart de betaling wil afhandelen .
Nu zie ik een bepaalde villa ook bij tripadvisor.nl staan die ook het logo gebruikt van "betalen op tripadvisor" een garantie moest die villa er niet staan als je arriveert en je nog geld kan terug eisen maar ook dat je bij deze kunt betalen met kredietkaart (zonder paypal logo zoals op andere sites wel staat).
Iemand ervaring mee boeken op die site ? Voldoe je meteen geheel het bedrag want staat ook niet aangegeven zoals bij andere sites dat het om een voorschot en later om resterend bedrag + borg zou gaan .

Gr,Nancy
#1 - 23-01-2014, 14:40 uur

jhbechthum

Ik heb geen ervaring met boeken via Tripadvisor, maar wel met PayPal.
Als je betaald met PayPal hoeft dat niet persé van je bankrekening te komen, maar kan ook vanaf een credit card.
Op die manier ben je dubbel veilig: als er iets mis gaat (geen levering b.v.) dan kun je een 'transactie betwisten' bij PayPal die dan alles uitzoekt.
Daarnaast betaal je uiteindelijk toch met je credit card zodat je ook daarvan de zekerheden hebt.

Johan.
#2 - 23-01-2014, 19:02 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

MiamiHeat

Geen ervaring met betalen via Tripadvisor. Maar dezelfde villa zal ook wel op Home Away en/of AIRBNB staan en daar heb ik wel goede ervaringen mee.
#3 - 23-01-2014, 19:54 uur

MissFluffy

Ja, ik heb diezelfde villa inderdaad ook bij homeaway zien staan maar daar zou de betaling met kredietkaart verlopen via paypal .Op tripadvisor wordt blijkbaar gewoon via kredietkaart gewerkt ,iets wat me meer zegt maar vind geen reviews over tripadvisor voor boeken van villa's .

Ik weet dat bijna iedereen paypal gebruikt maar ik verwacht die dienst anders nooit meer nodig te hebben en wil me liever niet inschrijven .

Natuurlijk tripadvisor is geen kleine naam dus ik neem aan dat die evengoed zijn als homeaway en vbro .Maar dacht ,wie weet is er hier iemand die daar bv. hotels of villa's heeft geboekt en tevreden over hen zijn .
#4 - 23-01-2014, 21:39 uur

MissFluffy

Ik ben er ondertusen al achter dat ook bij tripadvisor eerst een aanbetaling wordt gedaan en enkele weken voor afreis het resterend bedrag + borg .
Heb hierom ook een vraagje ...bij boeking wordt het voorschot meteen ingehouden ,wordt het resterend bedrag automatisch van je kredietkaart afgehaald enkele weken voor afreis of moet je je daarvoor zelf  terug inloggen op het pand dat je geboekt hebt?

Gr,Nancy
#5 - 24-01-2014, 15:48 uur

Hans B

Al drie keer geboekt via Airbnb, geen problemen.
#6 - 24-01-2014, 19:39 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15