Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tussenstops op vluchten

Discussie gestart

Jez

Ik weet ondertussen dat het mogelijk is om stopovers te maken en van een aantal luchtvaartmaatschappijen weet ik ook waar dat kan. Maar wie weet of ik naar LA kan vliegen met een stopover in Denver? Is er een maatschappij die in Denver een hub heeft?
#1 - 29-11-2005, 23:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Wat wil je in Denver gaan doen??



Ik denk drop naar Chief en Loek brengen!! ;D ;D
#2 - 29-11-2005, 23:14 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

Dat natuurlijk ten eerste   ;)

Een volgende reis naar Amerika wil ik graag naar Wyoming, Montana en de Dakota's, met als begin en eindpunt Denver. (ja, ik weet dat dat in Colorado ligt  ;D ;D ;D)

Nou zat ik te denken of we misschien ook nog een paar dagen in LA kunnen doorbrengen bij nichtlief aldaar. Rijden vind ik te ver, dus dacht ik dat het misschien met een stopover kan.
#3 - 29-11-2005, 23:18 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Loek

Is er een maatschappij die in Denver een hub heeft?

United heeft en hub in Denver.  Verder hebben de meeste andere grote maatschappijen regelmatige vluchten op Denver zoals Delta, Continental, Northwest.  Kleine maatschappij met hub in Denver: Frontier Airlines
(salmiak drop graag)
#4 - 30-11-2005, 00:20 uur
« Laatst bewerkt op: 30-11-2005, 00:24 uur door Loek »

Jez

Hahaha, staat genoteerd, Loek!

Tzt eens kijken of de combinatie Amsterdam-Denver-Los Angeles mogelijk is.
#5 - 30-11-2005, 00:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ebelix

Jez,

Dat moet absoluut geen probleem zijn. Ik weet dat het kan bij United, Delta en bij Continental.

Succes.

PS: Je moet nog naar Florida en je bent nu al weer je volgende reis aan het plannen.
#6 - 06-12-2005, 11:21 uur
« Laatst bewerkt op: 06-12-2005, 14:04 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Jez


PS: Je moet nog naar Florida en je bent nu al weer je volgend ereis aan het plannen.

Hahaha, schandalig, he?! Maar ik weet nog niet wanneer, hoor! Als Florida goed bevalt (en dan vooral het Bahama's-gedeelte), dan gaan we hoogstwaarschijnlijk komende zomer naar Bonaire en wordt deze reis bestemd voor 2007. Maar als we niet naar Bonaire gaan, dan kan het maar zo dat we in het najaar weer in Amerika zitten...............
#7 - 06-12-2005, 11:25 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ebelix

Ga je op Bonaire op het huis van Stinger passen?
#8 - 06-12-2005, 14:05 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Jez

Yep!
#9 - 06-12-2005, 14:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Flying Dutchman

Lufthansa vliegt ook op Denver dagelijks.. Je kunt daarna via hun partner (United -- star alience) verder naar NL. Probeer maar via waarheenwaarvoor.nl of contact your local lufhtansa service rep in Nederland (zoeken via de website)...

Ben zelf gestationeerd in Denver. En je moet zeker langskomen! erg mooie stad en omgeving!
Als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel..

(gaat je wel brinta pap, top drop en een 6-pack heineken kosten) ;)

FD
#10 - 13-12-2005, 09:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15