Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

United Miles verlopen binnenkort..

Discussie gestart

Ronald Verhoog

Eind maart verlopen mijn 49000 gespaarde miles bij United Airlines. Dit jaare ga ik zeker niet naar Amerika.
Iemand een handig idee hoe ik op een goedkope manier mijn miles kan behouden bij United?? Ik las iets van iets bestellen in een boekwinkel maar weet niet meer welke.

Groet
Ronald
#1 - 10-01-2013, 22:25 uur

Jez

Die optie van de boekwinkel ken ik niet, maar misschien biedt de partner-pagina van Mileage Plus uitkomst?

Mijn tip: Kun je in een hotel slapen in een ander land, waardoor je airmiles verdient? Wij slapen bijvoorbeeld binnenkort in Brussel in een Holiday Inn en sparen zo weer miles. Wel controleren of dit dan geldt, want ik weet dat bijv. via Travelodge alleen overnachtingen in de States tellen.

Je kunt ook je creditcard aan de restaurantsectie koppelen. Er is een hele lijst beschikbaar van participating restaurants; ik weet niet zeker of dit enkel restaurants in Amerika zijn, maar als dit niet zo is dan zit hier wellicht een restaurant tussen waar je kunt gaan eten.

In het uiterste geval kun je miles kopen. Dat kost je (minimaal) 75 dollar voor 2000 miles (minimale afname) en dan zit je weer save.
#2 - 10-01-2013, 23:53 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

martinm

Of een tripje in europa met 1 van de Star Alliance
#3 - 11-01-2013, 00:00 uur

Hans B

Er zijn vele vliegmaatschappijen die onder de STAR Alliance vallen.
Ook een vlucht naar een niet Amerikaanse bestemming zou dus kunnen.
Wij zijn in oktober twee weekjes naar Turkije geweest met Turkish Airlines.
Onze miles zijn bijgeschreven bij MileagePlus van United.

#4 - 11-01-2013, 15:07 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Ine

Ronald.
Misschien een korte weekendtrip met bijv. Lufthansa?
#5 - 11-01-2013, 15:20 uur

MiamiHeat

Even een vraag tussendoor...kan ik ook Miles van United verkopen?
#6 - 11-01-2013, 20:38 uur

Jez

Even een vraag tussendoor...kan ik ook Miles van United verkopen?

Je kunt ze aan iemand "geven", tegen betaling van $15,- per 1.000 miles. Je kunt ze ook doneren aan een goed doel, dat kost je niets.
#7 - 11-01-2013, 20:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Die optie geldt dus ook voor Ronald. Als hij miles koopt of verkoopt / schenkt dan gaat er weer een nieuwe periode van 18 maanden in.

10.Any member who fails at any time to engage in account activity for a period of eighteen (18) consecutive months is subject to termination of such member’s membership and/or forfeiture of all accrued mileage as of the last day of the 18th month. Activity includes (without limitation) earning flight miles on United or earning or redeeming miles with a MileagePlus partner (as defined in Rule 12), redeeming miles for award travel, buying miles or transferring miles.

Je kunt ook lid worden van een hotelprogramma en je voorkeur instellen op het sparen van miles. Je zou bijvoorbeeld in een weekend naar het gloednieuw gerenoveerde Hilton Rotterdam kunnen gaan, dat levert je 500 mijl op. Kost je alleen wel 71 euro. Als je je in het 1e kwartaal van 2013 aanmeldt voor een bonus-actie dan krijg je er zelfs 1000.  Ik ken iemand die jaarlijks zo'n 20.000 tot 25.000 mijl bij elkaar spaart op die manier.

Minder mijl, maar toch genoeg krijg je bij andere hotel-ketens. In IJmuiden heb je een Holiday Inn die soms maar 38 euro kost, maar die prijs kan ik nu niet meer vinden. Holiday Inn Leiden is wel te boeken voor: 52 euro. Het is alleen wel belangrijk dat je op de website van de hotelketen zelf boekt, anders krijg je die miles niet. En je moet niet te lang wachten, want het kan een paar weken duren voordat de mijlen overgeboekt worden naar United. Verder moet je naam bij het hotel spaarprogramma 1:1 overeenkomen met je naam bij United, anders gaat het mis. Dus als je volgens United Airlines Bernardus Degroot heet, moet je bij het hotelprogramma niet Berry de Groot heten, want dan worden de miles niet overgeschreven.
#8 - 11-01-2013, 23:58 uur

Jez

Mocht iemand vervallen United-miles dreigen te krijgen en die willen verkopen, dan ben ik geïnteresseerd! Je mag max. 15.000 miles per kalenderjaar van iemand overnemen; met 2 x 15.000 zou ik enorm geholpen zijn.
#9 - 13-01-2013, 01:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ronald Verhoog

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga alle reacties eens goed naast elkaar leggen om te zien wat voor mij het beste is. Ik heb nog twee maanden.
Het kopen van miles lijkt mij niet verkeerd voor 75 dollar. Voordeel is dat je saldo gelijk stijgt. Ik heb nu zo'n 49000 miles en wil de volgende keer als ik weer ga vanaf LA naar Hawaii vliegen (voor de 3e keer Hawaii).

Thanks!!!!!

Ronald
#10 - 17-01-2013, 22:18 uur

MiamiHeat

Mocht iemand vervallen United-miles dreigen te krijgen en die willen verkopen, dan ben ik geïnteresseerd! Je mag max. 15.000 miles per kalenderjaar van iemand overnemen; met 2 x 15.000 zou ik enorm geholpen zijn.

Ik heb je net een DM gezonden!
#11 - 11-02-2013, 20:16 uur

Hans B

Ik vraag me af of het loon om miles te kopen.
$75 voor 2000 miles is toch wel veel geld.

Ik vlieg in september, dus mijn miles vervallen niet.
Ik heb dan voor € 600 een retour ticket + 8500 miles.

Volgens mij kun je veel beter proberen een nacht een aangesloten hotel te boeken of een dag een auto te huren.
Dan krijg je ook nog waar voor je geld.
#12 - 12-02-2013, 18:49 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

Trouwens bij Delta Airlines verlopen de miles niet / nooit.
#13 - 12-02-2013, 19:06 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15