Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

verschillen auto''s

Discussie gestart

jerkar

Hallo allemaal,

Ik heb op usareisen.de zitten kijken naar de auto's die te huur worden aangeboden.
Ik lees hieruit
- geen dropoffkosten bij heenreis phoenix, terugreis los angeles
- alamo is steeds de voordeligste tov de andere maatschappijen

Klopt bovenstaande, en hebben jullie tips voor onderstaande:
- naast de inhoud van de auto en het comfort van de auto, maakt het nog wat uit qua benzine verbruik e.d.?
Of hoef je eigenlijk alleen te kijken naar de ruimte en voor je zelf het comfort?
- navigatie voor 3 weken.. we hebben zelf tom tom op de gsm... Die gsm moet waarschijnlijk tri band zijn (of quad band???) en hebben ook de kaarten van amerika. Dan kunnen we toch beter daar op rijden met een losse gps of met de gps die is ingebouwd in de gsm?

Alvast bedankt
#1 - 24-03-2009, 20:39 uur

hdeweert

Alamo is een goede middenklasser, er zijn goedkopere zoals trifty maar ik heb goede ervaring met Alamo.
Hoe groter de auto hoe meer het gebruik. Ik heb wel ervaren dat een suv meer verbruikt dan een compact, maar dat is een keuze die je maakt.
Als je een Tom Tom hebt met de kaarten van Amerika kun je die gewoon gebruiken.
Een tryband gsm is een must als je daar wilt bellen een en ander is afhankelijk van je provider.
Harm
#2 - 24-03-2009, 21:43 uur

thieske

Inderdaad Harm, wij hadden een RAV4 en die had dorst!

Al met al, als je ruim budgetteert en in ogenschouw houd dat de verhoudingen totaal anders liggen dan hier... Je loopt op een flinke rit iig niet leeg. Onze tankbeurten waren tussen de 20 en 25 $ en dan had je gewoon 9/10de tank erin zitten. Geloof dat we dan op en nabij de 450 kilometer hadden gereden.

Weet niet of de benzineprijzen sindsdien zijn gestegen maar voor ons was het echt een enorm "goedkope" vakantie. Commodities als benzine staan in geen enkele verhouding tot europese prijzen.
#3 - 25-03-2009, 09:48 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

Tekkel

Hou er wel rekening mee dat je in de meeste staten, waaronder California, niet zomaar je TT aan het raam mag plakken.

Bart
#4 - 25-03-2009, 10:53 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

sarstadt

Hou er wel rekening mee dat je in de meeste staten, waaronder California, niet zomaar je TT aan het raam mag plakken.

Bart
Dit is voor het eerst dat ik leest dat een TT niet aan het voorruit gepalkt mag worden, klopt dat en wat moet je dan?

Guus
#5 - 26-03-2009, 06:19 uur


jerkar

ik zat vorige week te kijken bij usareisen.de
Toen was alamo nog 10 % vroegboekkorting tm 31 maart..
Nu echter nog maar 5 %? :(

Equinox of mid SUV ; wat raden jullie aan?
#7 - 27-03-2009, 15:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15