Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vervoer JFK naar Grand Central of White Plains

Discussie gestart

Lauwiiie

Hallo,

ik ga woensdag naar New York, en ik moet vanaf JFK in White Plains terecht komen.
ik heb gehoord dat je met een shuttle bus van jfk naar grand central moet, en dan met de trein naar white plains.
nu ga ik liever niet met de bus (vanwege wagenziekte ed). hebben jullie tips of andere opties om op grand central (of gelijk white plains) te komen?
kun je bijvoorbeeld ook met de trein/metro? en hoelang duurt het ongeveer?

ook hoor ik graag hoe jullie het gedaan hebben.

alvast bedankt  ;D
#1 - 08-06-2008, 20:38 uur

Pieter79

Je kunt ook vanaf JFK met de metro naar Grand Central, tel op een uurtje ofzo. De trein van Grand Central naar het noorden heb ik zelf ook al eens gepakt (2006). Bij de loketten in Grand Central zie je 'foldertjes' liggen met treinverbindingen, volgens mij moet je iets van lijn 155, 157 of 159 hebben. Daar zit me iets van bij maar pin me er niet op vast!! ;) Wellicht zijn de verbindingen en tijden op internet te vinden....

Gr. Pieter
#2 - 08-06-2008, 21:04 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

pw.van.andel@hccne

 >..vanaf JFK in White Plains terecht komen
De "normale" manier is per auto: van Wijck Expressway, Whitestone bridge en langs Armonk (grond kussen?) en Hillary Clinton naar WP. Dik uur rijden. (Denk aan geld voor de toll voor de bridge).
In WP zie je veelvuldig de airport express dus? Ga op JFK naar de Ground Transportation Desk in de arrival hall en geef je WP address op: binnen een kwartier zit je in een busje.
Ten leste: als je per trein in WP (vanaf Grand Central) arriveert zit je ook niet vlakbij je hotel en moet nog een aardig eind met de taxi. En zonder auto aldaar kun je 's avonds niet veel.     
#3 - 09-06-2008, 00:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15