Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vervoer luchthavens New York

Discussie gestart

nati

Deze zomer gaan we eerst 4 dagen naar New york en we komen aan op JFK .We logeren in Salisbury hotel op 57th avenue ergens in de buurt van Carnegie hall. Hoe kunnen we het beste van de lucht haven naar ons hotel geraken?
Om onze reis verder te zetten  moeten we het vliegtuig nemen op Newark airport om van daaruit door te vliegen naar Las Vegas.
Heeft er iemand tips ivm openbaar vervoer van /naar luchthavens /hotel??
#1 - 23-02-2007, 22:34 uur

peter1962

voor Newark kan je kijken op http://www.panynj.gov/aviation/egtsmain.HTM
Zoiets zal er ook van JFK zijn, even kijken op de site van het vliegveld.......

Peter
#2 - 23-02-2007, 23:17 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

peter1962

Ik reageerde iets te snel.
Kijk op www.panynj.gov/ voor vervoer van/naar alle luchthavens......


Nogmaals........Peter
#3 - 23-02-2007, 23:20 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

petratimmer

Er gaan speciale bussen van en naar de beide luchthavens. Is niet erg duur. Dit hebben we 1x gedaan. Toch blijft de taxi het makkelijkst. Geen gezeul met koffers.
Voor $20 kun je met de taxi van je hotel naar Newark (tenminste 2 maanden geleden)
#4 - 25-02-2007, 04:40 uur

B-man

Er gaat een bus van JFK naar Downtown Manhattan. Je moet dan een blok of 9 lopen naar je hotel maar het is een stukje goedkoper dan een taxi. Een taxi is natuurlijk wel het makkelijkste maar weer wat duurder. Let wel op dat je zo'n $12 pp betaald voor de bus en je de taxi deelt.
#5 - 28-02-2007, 20:25 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

nati

bedankt voor jullie tips  2006-01 maar nu heb ik nog een vraagje over vervoer in New York.
Ik heb deze week contact gehad via msn chat met onze zoon zijn gastgezin van vorig jaar en zij wonen in Bartonsville in Pennsylvania op anderhalf uur rijden van New york. Aangezien we in augustus 4 dagen in New york zijn vroegen ze of we ergens konden afspreken. Ofwel komen zij naar ons ofwel zouden wij naar Bartonsville gaan. Nu mijn vraag: zou het te doen zijn om een auto te huren voor bijv 1 dag of misschien 2 en kunnen we dat dan best doen in de luchthaven of ergens anders? Graag zou ik ook jullie mening willen horen over deze uitstap ,zouden we dat de 1 e dag of juist de laatste dagen doen? groetjes
#6 - 14-04-2007, 09:56 uur

B-man

bedankt voor jullie tips  2006-01 maar nu heb ik nog een vraagje over vervoer in New York.
Ik heb deze week contact gehad via msn chat met onze zoon zijn gastgezin van vorig jaar en zij wonen in Bartonsville in Pennsylvania op anderhalf uur rijden van New york. Aangezien we in augustus 4 dagen in New york zijn vroegen ze of we ergens konden afspreken. Ofwel komen zij naar ons ofwel zouden wij naar Bartonsville gaan. Nu mijn vraag: zou het te doen zijn om een auto te huren voor bijv 1 dag of misschien 2 en kunnen we dat dan best doen in de luchthaven of ergens anders? Graag zou ik ook jullie mening willen horen over deze uitstap ,zouden we dat de 1 e dag of juist de laatste dagen doen? groetjes

Persoonlijk zou ik de uitstap als laatste doen omdat je toch al in NYC aankomt en je dus maar beter meteen de stad kunt gaan verkennen. Denk wel goed na over wat je wilt. Ik weet niet of jullie er al eens geweest zijn (Bartonsville) maar zo niet dan is dit natuurlijk een leuke gelegenheid om eens iets anders van de States te zien dan NYC en het is altijd leuk om te zien waar je zoon heeft gezeten, dus zeker doen.

Zijn jullie er al wel eens geweest of vind je NYC zo leuk dat je er eigenlijk gewoon alle dagen wil blijven dan is het misschien het beste om te vragen of zij naar jullie komen (ik hoop dat je me een beetje begrijpt). Voor hun is het namelijk ook een leuk uitstapje (ook voor Amerikanen is NYC een belevenis) en je kunt je tijd optimaal benutten. NYC is in 4 dagen al niet te zien dus neem het er van.

Het is uiteraard mogelijk om een auto te huren en ik zou dat gewoon in Manhattan/NYC zelf doen, je kunt hem dan hoogstwaarschijnlijk gewoon op het vliegveld "inleveren" als jullie terug gaan.
#7 - 14-04-2007, 12:45 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15