Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verzekering vraagje

Discussie gestart

houtsmaaa

Hallo beste mensen,
In april vertrekken we voor de 2e keer naar de us maar nu richting Florida. (westen 2013) Vorige keer de auto gehuurd bij drive usa.de jullie allen wel bekend en dit was ook prima geregeld. Nu willen we weer een auto gaan huren en mijn vrouw kwam bij europecar uit. Dit was ook inderdaad goedkoper maar ik twijfel over de verzekeringen die er bij staan. Ik wil natuurlijk niet nog een extra bedrag gaan betalen bij het ophalen van de auto. Ik weet welke verzekeringen ik normaal gesproken nodig heb voor een allrisk dekking. De voorwaarden bij europcar kom ik niet echt uit en de termen kan ik ook niet alles mee.. Wie heeft er ervaring met dit bedrijf en de geleverde verzekeringen of wie weet mij meer te vertellen?

Dit is wat er aan word gegeven op de website. Aanvullende verzekeringen zijn op de website niet af te sluiten..

EuRopcar vermeld bij de verhuur:

Price includes:

Damage and collision protection
Airport/Railway Station Surcharge
Supplementary Liability Cover (SLI)
Ecological Surcharge
VAT (See full T&Cs)

Staat "Damage and collision protection" voor CDW/LDW

Ik kom er gewoon niet uit en wil het graag zeker weten.

Alvast bedankt !!




#1 - 26-01-2016, 20:46 uur

Cees A

Staat "Damage and collision protection" voor CDW/LDW 

Ja.
#2 - 26-01-2016, 20:53 uur

houtsmaaa

Staat "Damage and collision protection" voor CDW/LDW 

Ja.

Kort maar krachtig (en positief) antwoord Cees. Zou je het iets meer toe kunnen lichten? Heb je ervaring met dit (toch wel grote) bedrijf? En zijn de voorwaarden vergelijkbaar als bij Dollar, HERTZ etc? Het prijsverschil is 200 euro bij 24 dagen dus ben een beetje confused of "ze" wel hetzelfde aanbieden ...
#3 - 26-01-2016, 21:07 uur

Cees A

Ik heb, als vaste Hertz klant, persoonlijk geen ervaring met Europcar.
Geen idee dus wat hun niveau van service, klantvriendelijkheid enz. is.
Maar ik neem aan dat je hebt gekeken via de Nederlandse website en dat je bij "Country of residence" Nederland hebt geselecteerd.
Zo ja, dan heb je automatisch de juiste basis-verzekeringen, en daar ging je vraag in eerste instantie over.

Ik heb pas nog een uitgebreider verhaal over huurautoverzekeringen geschreven.  Misschien handig als je dat ook even leest.
Linkje:  ----> http://forum.verenigdestaten.info/westen-(west)/reisroutewensenlijst-voor-26-dagen-(netto)-het-zuid-en-middenwesten/msg140155/#msg140155
#4 - 26-01-2016, 21:28 uur

Jez

Ik kan me niet voorstellen dat Europcar de voordeligste verhuurder is. net zelf even gekeken en ik kom voor mijn bestemming (niet Amerika deze keer) een stuk duurder uit dan bij mijn favoriet Autoeurope. Mijn advies is daarom om de aanbieders die Cees in het link-topic beschrijft, te vergelijken.
#5 - 27-01-2016, 20:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15