Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verzekeringen??

Discussie gestart

meg

Hallo,

wij willen een auto gaan huren, maar vragen ons af of er nog extra verzekeringen bij afgesloten moeten worden, naast wat er al inclusief is.
Bij Avis is het volgende inclusief:
TAX, LDW, ALI, VRF, SUR en onbeperkt km

Is dit voldoende??
#1 - 16-08-2005, 10:22 uur

visuar

Een paar berichten hieronder staat het onderwerp: "welke verzekeringen?"

Gaf dat geen antwoord op je vraag?

http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=10;action=display;threadid=1302
#2 - 16-08-2005, 10:42 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

meg

Visuar,
die had ik al gezien, maar het wordt mij niet duidelijk welke verzekeringen ik nu moet nemen en of dat degenen die ik krijg aangeboden bij Avis voldoende zijn.
Nog een vraag: als ik een auto huur, kan ik er dan altijd met 2 personen mee rijden, of moet ik dan extra betalen voor een extra bestuurder?
#3 - 16-08-2005, 10:48 uur

visuar

Dat laatste ligt er geloof ik aan wat voor vezekering je neemt. In de meeste "gold" paketten schijnen meerdere bestuurders te zitten, in de goedkopere versies vaak niet (althans die indruk krijg ik van mensen met ervaring, ik ga zelf voor het eerst dit jaar dus weet het nog niet precies).
#4 - 16-08-2005, 10:51 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15