Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vliegtax

Discussie gestart

stanstyle

Goedemorgen,


United is over de brug!

Heb net te horen gekregen dat we toch de vliegtax (4x45 Euro) ondanks dat de tickets betaald en geprint zijn terug gaan krijgen.

Wat we  nu voor onze tickets hebben betaald (375 p.p) is toch wel een spotprijs gebleken. (als dit het al niet was)

Groetjes,

stan
#1 - 29-05-2009, 10:54 uur

Hans B

Is het niet de Nederlandse regering die dit vermaledijde plan heeft bedacht en per 01 juli weer intrekt, waardoor mogelijk het vliegtax geld weer teruggestort wordt.
#2 - 29-05-2009, 20:15 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Mississippi

Is het niet de Nederlandse regering die dit vermaledijde plan heeft bedacht en per 01 juli weer intrekt, waardoor mogelijk het vliegtax geld weer teruggestort wordt.


Inderdaad, het zou vreemd zijn als United dit niet terug zou geven.
De KLM heeft onze 4x45 Euro netjes teruggestort, zonder dat wij iets hebben gedaan  :)

#3 - 31-05-2009, 21:07 uur

Ruud2004

Ik zou het niet zo vreemd vinden als de luchtvaartmaatschappijen de vliegtax niet terugbetalen. Het was veel eerlijker geweest als je deze tax terug kon halen bij bv de belastingdienst. Nu moeten de luchtvaartmaatschappijen extra kosten maken om aan het "wir war beleid" van de Nederlandse regering te voldoen. Beloofd ook niet veel goeds voor de toekomst. De kans dat "tussentijdse verhogingen" (tax en/of keroprijs) eerdaags ook worden verhaald bij "vroegboekers" stijgt door deze actie aanzienlijk.  Immers, zeggen de lumij's, toen hebben we die vliegtax ook terugbetaald.
Nee, we hadden dit beter kunnen declareren bij de belastingdienst.
#4 - 01-06-2009, 09:25 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

ilssse

Ik heb via Cheaptickets mijn vluchten naar Amerika geboekt.
We vliegen 3 July.
Kan ik dan ook mijn tax terug krijgen?
#5 - 20-06-2009, 18:29 uur
May all your dreams come true...
Ilse

Ruud2004

Ja, waarom niet. Ligt aan de bereidwilligheid van de luchtvaartmaatschappij en de tussenpersoon. Gewoon blijven mailen.
#6 - 22-06-2009, 20:28 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

parure

 wij hebben zaterdag via KLM ook onze 2x 45 euri teruggekregen. Netjes mailtje erbij.

#7 - 23-06-2009, 22:32 uur

stanstyle



Wij hebben de vliegtax nu soort van terug gehad :o

Door een fout van ons reisbureau moesten we iets meer betalen voor de reis! (400Euro) Ze hebben ons voorgesteld om het verschil te delen en daarbij kwam nog
dat ze op voorhand de vliegtax wilde verekenen! (180 EUR) Al met al netjes geregeld!

Mischien niet de reguliere manier maar heb mijn vliegtax terug!

Groet,

stan
#8 - 25-06-2009, 09:10 uur

RonB1963

Hmm... ook maar eens proberen bij mijn 'reisagent' of hij zo goed wil zijn mijn die € 45 terug te betalen. Ticket geboekt en betaald op 16 juni 2009. E-Ticket is al binnen. Vliegmij. is United Airlines...
#9 - 25-06-2009, 20:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15