Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vliegtickets

Discussie gestart

thijs58

Wij willen in juli voor 5 weken naar de USA vliegen (Phoenix ) en vraag is waar kan ik zoeken naar goedkope vliegtickets.  Dit kan po er dag of week uitmaken om te boeken.  Via zoekfunctie en term vliegtickets kom ik niet echt verder.
#1 - 17-12-2015, 21:07 uur

Hans B

Skyscanner, vliegwinkel, google flights of bel eens met world ticket center in Amsterdam.

Mijn ervaring is, dat Phoenix niet een bestemming is waar veel goedkope actie vluchten naartoe gaan.
Ik vlieg er in april voor de 3e keer naartoe.
Probeer in ieder geval de periode half juni tot eind augustus te mijden (hoogseizoen = de hoofdprijs betalen voor tickets).

Onze tickets heb ik via WTC voor ca. 650 euro al een 2 maand in huis.
#2 - 17-12-2015, 21:32 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Pieter79

Kijk hier eens: https://matrix.itasoftware.com/
Niet een site om te boeken, maar wel o goedkope tijden en vluchten te vinden.

Gr. Pieter
#3 - 18-12-2015, 02:40 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

En wacht even tot volgende maand; standaard komen de diverse sites dan met aanbiedingen. Connections.be heeft ook regelmatig aanbiedingen. Mij bevalt het genoemde Skyscanner erg goed voor vergelijkingen. Zijn andere vertrek- en aankomstplaatsen ook een optie? Het kan soms enorm schelen als je vanaf Brussel of Dusseldorf vliegt ipv Amsterdam. En wat Hans al zegt: misschien zijn andere aankomstplaatsen dan Phoenix voordeliger.
#4 - 18-12-2015, 06:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Cees A

Ik zou aan bovenstaand lijstje nog Kayak willen toevoegen: ---->  https://www.kayak.nl/flights
#5 - 18-12-2015, 08:33 uur

chocovla

Sta op het punt om te boeken maar begreep dat in januari de zogenaamde KLM wereldweken beginnen. Is het de moeite waard om die paar weken te wachten? Kan nu nl. een leuke combi boeken waarbij de heenvlucht rechtstreeks is en terugvlucht met 1 stop. Als ik in de wereldweken 2x rechtstreeks zou kunnen voor dezelfde prijs zou het nog mooier zijn natuurlijk.
#6 - 18-12-2015, 11:53 uur



thijs58

Alvast dank voor reacties,  inderdaad is Brussel en Dusseldorf goede aternatieven. Zijn daarvandaan  al eens vetrokken met conditions en airberlin. We willen nu naar Phoenix om andere redenen e  gaan daar vandaan een reis maken die al geboekt is en auto gehuurd. Globaal via de parken Grand Canyon enz naar Yellowstone e  death  Valley Las Vegas  San Diego weer terug naar Phoenix.
Vlucht is altijd met 1 tussenstop en wel verschillen in reistijd.  Nu is rechtstreeks boeken bij KLM het beste alternatief in verhouding g met vlucht maatschappij en reistijd.
Zal begin januari gaan zoeken op de diverse sites e  tip wereld weken zeker meenemen.
#7 - 18-12-2015, 12:04 uur

MiamiHeat

Wij zijn afgelopen (eind) mei met Delta via Salt Lake City naar Phoenix gevlogen voor 678 euro pp. Aanbieding via KLM Wereldweken! Die vanaf 13.01.2016 weer gaan beginnen!
#8 - 18-12-2015, 21:19 uur

Skydriver

Wij zijn ten allen tijde, gezien de baan in het onderwijs van echtgenote, gebonden aan het hoogseizoen, maar we hebben toch een goede deal kunnen vinden, en hebben inmiddels al geboekt! zoeken, zoeken, zoeken...
#9 - 19-12-2015, 15:19 uur
« Laatst bewerkt op: 20-12-2015, 11:38 uur door Skydriver »
The USA....What else?

Hans B

@skydiver

Ja ... en ... de goede deal is ?
#10 - 19-12-2015, 15:57 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Pieter79

Wij zijn ten aller tijde, gezien de baan in het onderwijs van echtgenote, gebonden aan het hoogseizoen, maar we hebben toch een goede deal kunnen vinden, en hebben inmiddels al geboekt! zoeken, zoeken, zoeken...

Het is te allen tijde. I know it's off topic maar alhoewel ik zelf niet foutloos ben, ben ik wel enigszins een taalpurist. ;)
#11 - 20-12-2015, 05:49 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Skydriver

€834, rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Newark op 18 juli, en met 1 overstap terug van San Francisco op 22 augustus.
#12 - 20-12-2015, 11:36 uur
The USA....What else?

Skydriver

Wij zijn ten aller tijde, gezien de baan in het onderwijs van echtgenote, gebonden aan het hoogseizoen, maar we hebben toch een goede deal kunnen vinden, en hebben inmiddels al geboekt! zoeken, zoeken, zoeken...

Het is te allen tijde. I know it's off topic maar alhoewel ik zelf niet foutloos ben, ben ik wel enigszins een taalpurist. ;)
Uiteraard, bedankt voor de correctie! :afro:
#13 - 20-12-2015, 11:37 uur
The USA....What else?

Henkvdz

Wij zijn ten aller tijde, gezien de baan in het onderwijs van echtgenote, gebonden aan het hoogseizoen, maar we hebben toch een goede deal kunnen vinden, en hebben inmiddels al geboekt! zoeken, zoeken, zoeken...

Het is te allen tijde. I know it's off topic maar alhoewel ik zelf niet foutloos ben, ben ik wel enigszins een taalpurist. ;)
Uiteraard, bedankt voor de correctie! :afro:
Je hebt vast het groot dictee gezien. ;D
#14 - 20-12-2015, 15:34 uur

Pieter79

Je hebt vast het groot dictee gezien. ;D

Nee, mijn ezelsbruggetje is dat ik aan een berg denk, met geen extra letter aan de voet van de berg, dan wel een extra letter op de top, en dan geen extra letter aan de andere kant van de berg (aan de voet). Dus de 'n' in 'allen' staat voor de top van de berg. Geen idee hoe ik er aan kom maar dat is de reden.

Gr. Pieter
#15 - 20-12-2015, 15:45 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15