Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vliegtickets

Discussie gestart

newengland

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds druk bezig met de vakantie voor 2006 aan het plannnen..
Waar ik mee zit is het volgende:

Ik als (lees. Arme  ;D) student zijnde ben natuurlijk opzoek naar het goedkoopste ticket. We gaan naar het oosten en het maakt me ook niet zoveel uit of ik nu land in boston of in new york, daar kan ik me reis wel op aanpassen. Nu zijn er op internet een heleboel online ticket websites waar je leuk kunt kijken wat het goedkoopste is. Er staat dan bij bijvoorbeeld
Amsterdam-Boston vanaf 189 euro, maarja zet er dan ook bij welke datum dat is zodat ik die kan boeken!

Waar je dus altijd aanvast zit is aan een vertrek en aankomst datum. Nu maakt dat bij mij dus niets uit, het maakt me niet uit wanneer op welke dag ik precies vertrek ik heb toch 3 maanden vakantie.
Ik zoek dus eigenlijk een website waar je dus kan zeggen ik wil voor b.v 3 weken weg naar het oosten van amerika. Zodat je dan simpelweg het goedkoopste ticket eruit kan zoeken en je reis daarop kan aanpassen.

Heeft iemand een idee, of hoe doen jullie dit altijd want ik merk wel dat er flinke verschillen in de tickets zitten varierend van 200 euro tot 1400 p.p


NewEngland
#1 - 23-02-2006, 12:20 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

Jez

Volgens mij zit er niet zo heel veel verschil in tickets bij de verschillende aanbieders, als ze in dezelfde periode vallen. Dat heb ik tenminste nog niet gezien. Je hebt een aantal prijscategoriën, en als je op tijd boekt, dan kun je nog de goedkoopste categorie krijgen. Belangrijker is de periode dat je wilt gaan. De zomermaanden zijn gewoon het duurst en voor e overige maanden zul je wat met data moeten spelen. Ik ben nog niet zo'n "het maakt mij niet uit wanneer ik ga"-website tegengekomen. Wat ik meestal doe, is op dezelfde site een aantal verschillende data ingeven (in steeds nieuwe vensters, zeg maar).
#2 - 23-02-2006, 12:53 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man


Waar je dus altijd aanvast zit is aan een vertrek en aankomst datum. Nu maakt dat bij mij dus niets uit, het maakt me niet uit wanneer op welke dag ik precies vertrek ik heb toch 3 maanden vakantie.
Ik zoek dus eigenlijk een website waar je dus kan zeggen ik wil voor b.v 3 weken weg naar het oosten van amerika. Zodat je dan simpelweg het goedkoopste ticket eruit kan zoeken en je reis daarop kan aanpassen.

Heeft iemand een idee, of hoe doen jullie dit altijd want ik merk wel dat er flinke verschillen in de tickets zitten varierend van 200 euro tot 1400 p.p


NewEngland

Net als Jez ben ik ook nog niet een website tegengekomen die je alle vluchten naar het oosten geeft zodat je daar je goedkoopste uit kunt kiezen. Houd er maar rekening mee dat je voor NYC de meeste aanbiedingen zult vinden. Boston, Philadelphia en DC (Dulles of BWI) zouden andere goede mogelijkheden kunnen zijn dus het vergt gewoon wat tijd om dat allemaal uit te zoeken Wat Jez al zei, de tijd/datum die je kiest is erg belangrijk, ik kan me dan ook niet voorstellen dat die vlucht naar Boston voor E189 in de zomer valt. Gewoon een paar goede websites uitzoeken en daar een beetje rondkijken, je komt er dan al snel achter wat de mogelijkheden zijn en wat de goedkoopste stad/maatschappij is om op te vliegen.

B-man
#3 - 23-02-2006, 13:15 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Ebelix

Op die websites kan je altijd proberen te boeken voor de periode dat je wilt vliegen. Zolang je geen credit card gegevens hebt opgegeven kan je de boeking altijd annuleren.

De werkwijze gaat meestal als volgt.

Geef bestemming endatum van vliegen in. Vervolgens krijg je opties te zien wat er mogelijk is en tegen welke prijs. Als je dan je vlucht kiest wordt er pas om passagiers details gevraagd en moet je gaan betalen. Je kan dus heel ver zoeken voordat je daadwerkelijk boekt.

Ik kijk meestal op de site van american estates om te zien wat de ticketprijzen voor gedeeltes van het jaar is.

 
#4 - 23-02-2006, 15:02 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Gian

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds druk bezig met de vakantie voor 2006 aan het plannnen..
Waar ik mee zit is het volgende:

Ik als (lees. Arme  ;D) student zijnde ben natuurlijk opzoek naar het goedkoopste ticket. We gaan naar het oosten en het maakt me ook niet zoveel uit of ik nu land in boston of in new york, daar kan ik me reis wel op aanpassen. Nu zijn er op internet een heleboel online ticket websites waar je leuk kunt kijken wat het goedkoopste is. Er staat dan bij bijvoorbeeld
Amsterdam-Boston vanaf 189 euro, maarja zet er dan ook bij welke datum dat is zodat ik die kan boeken!

Waar je dus altijd aanvast zit is aan een vertrek en aankomst datum. Nu maakt dat bij mij dus niets uit, het maakt me niet uit wanneer op welke dag ik precies vertrek ik heb toch 3 maanden vakantie.
Ik zoek dus eigenlijk een website waar je dus kan zeggen ik wil voor b.v 3 weken weg naar het oosten van amerika. Zodat je dan simpelweg het goedkoopste ticket eruit kan zoeken en je reis daarop kan aanpassen.

Heeft iemand een idee, of hoe doen jullie dit altijd want ik merk wel dat er flinke verschillen in de tickets zitten varierend van 200 euro tot 1400 p.p


NewEngland

Hey New England,

Ik heb tot op heden ook nog niet de geschikte vliegmaatschappij gevonden naar Boston, zit ook nog steeds
wat heen en weer te vogelen.
Mocht ik een site te pakken, dan laat ik het je weten.

In welke periode wil je richting New England ?

Groetjes Gian
#5 - 23-02-2006, 15:02 uur

schorpioenvrouw

Bij American Airlines bestaat de mogelijkheid tot het zoeken op "Dates Flexible Search". Heel handig dus als je niet gebonden zit aan een bepaalde datum. Je geeft aan hoeveel nachten je wilt blijven en de begin en eind datum waarin je wilt dat gezocht wordt. Je moet er wel rekening mee houden dat de zoekoptie niet buiten, ik dacht, 30 dagen mag vallen.
#6 - 23-02-2006, 15:11 uur
« Laatst bewerkt op: 23-02-2006, 15:16 uur door schorpioenvrouw »

B-man

IcelandAir wil nog wel eens goedkope tickets aanbieden naar Boston, NYC, Baltimore/Washington, etc.

B-man
#7 - 23-02-2006, 15:21 uur
« Laatst bewerkt op: 23-02-2006, 15:23 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jez

Die ga ik binnenkort eens uitproberen, Icelandair..........
#8 - 23-02-2006, 15:41 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mrjn

Wij zijn in 1999 met IcelandAir naar Baltimore gevlogen, met tussenstop in IJsland. Ik heb geen negatieve ervaringen. Ze spreken keurig Engels, dus je mist geen info door het onverstaanbare IJslands en ik heb ook niet gruwelijk krap gezeten of zo. 7 jaar geleden was er dus nix mis mee...
#9 - 23-02-2006, 16:11 uur

Vegas

Een paargoede sites die vliegtocket prijzen vergelijken:

www.cheaptickets.nl

www.vliegwinkel.nl

Met beide sites heb ik zeer goede ervaringen. Ze zoeken allebei in de nationale vliegdatabase en vergelijken duss alle prijzen en aanbiedingen.
Je moet meestal wel een datum invullen, maar je kunt daarbinnen wel aangeven dat je een ppar dagen eerder of later ook kunt vertrekken cq terugvliegen.

Succes.
#10 - 23-02-2006, 19:05 uur
« Laatst bewerkt op: 23-02-2006, 19:06 uur door Vegas »

vana

Wij hebben geboekt bij http://www.montytravel.com
die heeft ook vaak voordelige tarieven.
#11 - 23-02-2006, 22:47 uur
REISVERSLAG 2004: http://wunnik.web-log.nl/
USA ZW

LIVE VERSLAG 2006: http://backtotheusa.web-log.nl/
USA Zuid en Midwest

REISVERSLAG 2008:
http://wunnik2008.web-log.nl

Canada en NW USA

Jez

Da's de zelfde als van www.vliegtarieven.nl ; dat gaat ook via Monty Travel.
#12 - 23-02-2006, 22:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

bgroeneveld

In september 2005 met Icelandair gevlogen. Prima. Rechstreeks vanuit Minneapolis/St. Paul naar Reykjavik en door naar Amsterdam.

De mechaniciens van Northwest waren toen net in staking, voelde me veiliger in een IJslands vliegtuig dan een waar misschien niet alle moertjes goed waren aangedraaid (plus solidariteit met stakers en zo).

Het ziet er naar uit, dat we binnenkort Northwest verliezen aan een bankroet en onenigheid met het personeel (zelfs de piloten willen staken, dan is er dus iets goed mis met het bedrijf). Als je dan toch moet overstappen, dan doe ik dat liever in IJsland, waar maar 1 maatschappij vliegt, dan in Detroit, of Chicago of New York.
#13 - 24-02-2006, 21:26 uur

B-man


Als je dan toch moet overstappen, dan doe ik dat liever in IJsland, waar maar 1 maatschappij vliegt, dan in Detroit, of Chicago of New York.


Zoek sowieso naar vluchten waarvoor je NIET binnen de VS hoeft over te stappen. Als je dat wel doet komt er namelijk vaak nog een behoorlijke Security Tax bovenop heb ik al gemerkt.

B-man
#14 - 25-02-2006, 14:48 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Bakvet

Je zegt: "behoorlijk". Gaat het niet om $6 flight segment tax en $ 5 security tax?

KLM vliegt rechtstreeks naar sommige bestemmingen. Toch is hun luchthavenbelasting 100 euro hoger dan die van Amerikaanse maatschappijen waarbij je moet overstappen. Hoe komt dat toch?
#15 - 25-02-2006, 20:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15