Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vliegtickets boeken voor juli 2008

Discussie gestart

Elisa

Hi,

ik hoop niet dat ik naar de bekende weg (voor dit forum) vraag, maar ik zou graag willen weten
wat de beste tijd is om te boeken voor juli 2008. Er zijn nu al tickets te boeken maar ik vind de
prijzen best ruig. Retourtje San Francisco met of zonder overstap al gauw 900/950 euro... kan dit
nog goedkoper worden in bijvoorbeeld december of januari 2008?

alvast bedankt voor het reageren!
#1 - 08-10-2007, 18:45 uur

Mr-Leo

Nee, het word alleen maar duurder! Je kunt maximaal 11 maanden vooraf tickets boeken. De goedkoopste stoelen zijn natuurlijk als eerste weg. Hoe langer je wacht, hoe duurder de vlucht.
#2 - 08-10-2007, 23:07 uur

Tinita

Mr Leo heeft gelijjk! Zo snel mogelijk boeken als je zeker bent van de data, want het wordt idd alleen maar duurder! Wij hebben begin september onze vlucht al geboekt: €887 per ticket Brussel-Los Angeles/Las Vegas-Brussel (beide met overstap in Philly). Wij vliegen met US Airways, omdat die de beste vluchturen hadden.
De prijzen die jij aangeeft zijn dus helemaal niet overdreven... Spijtig genoeg is het gewoon zo duur om in de zomer naar ginder te vliegen...

Nog veel succes!  :afro:
#3 - 09-10-2007, 17:04 uur

Elisa

dankjulliewel!

ik zag ook een mooie deal bij exit-reizen, 4 weken, San Franciso met auto en ticket
voor 1190 pp. ik ga echt zo snel mogelijk alle opties bekijken en boeken  :)



jij ook veel plezier met de voorbereidingen Tinita!

#4 - 09-10-2007, 17:37 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15