Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waar laten jullie de koffers?

Discussie gestart

Dikkie

Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen voor onze rondreis in september. Nu vroeg ik me af: waar laten jullie de koffers tijdens de reis?
Het is niet altijd mogelijk om deze in het hotel te laten. Zo komen wij eenmaal 's ochtends aan in Yosemite, maar we kunnen pas om 17:00 uur inchecken bij de lodge (ook in Yosemite).
Als wij naar Disneyland gaan dan slapen we daar 's avonds wel maar gaan ook al 's ochtends vroeg vanuit een ander hotel daarnaartoe?

Wat doen jullie met de bagage? Is het veilig om het gewoon in de auto te laten?
Ook hebben we een 4-wheel-bak gehuurd en ik las eens dat die in Amerika geen gesloten kofferbak hebben. Oplossing zou een donkere deken eroverheen zijn. Maar dat zien mensen toch als zo'n auto op de parkeerplaats staat?
#1 - 05-04-2008, 17:06 uur

MiamiHeat

Tja gewoon in de auto...kofferbak dan wel te verstaan.
#2 - 05-04-2008, 17:29 uur

Dikkie

Tja gewoon in de auto...kofferbak dan wel te verstaan.

En is er ooit wel eens (geprobeerd) ingebroken?
Ik vind het een beetje een onveilig idee om de auto dan achter te laten.
#3 - 05-04-2008, 19:17 uur

Jez

Gelukkig is het Nederland niet! Wij zwerven altijd van het ene motel naar het andere, onderweg vanalles bekijkend. En heel ons hebben en houwen in de kofferbak. Dat vind ik zelfs een veiliger idee dan je spullen achterlaten in een hotel! Het belangrijkste gaat mee: papieren, geld, camera's en mijn man. Wij hebben ook verder niets van waarde bij ons. En wie zou er nou interesse hebben in mijn vuile ondergoed ???
#4 - 05-04-2008, 20:23 uur
« Laatst bewerkt op: 05-04-2008, 20:25 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Tja gewoon in de auto...kofferbak dan wel te verstaan.

En is er ooit wel eens (geprobeerd) ingebroken?
Ik vind het een beetje een onveilig idee om de auto dan achter te laten.

Nog nooit meegemaakt.......gewoon ervoor zorgen dat je niets in het zicht hebt liggen wat aandacht kan trekken.
#5 - 05-04-2008, 21:08 uur

Harrie

Ook wij laten de baggage gewoon in de kofferbak. Nooit geen problemen gehad. Afkloppen ::) ::) ::) ::)
#6 - 05-04-2008, 21:08 uur

Mrjn

Kofferbak. Koppelen soms de laptop even met een kensingtonslotje vast aan een deel van de kofferbak, maar verder niet.
#7 - 05-04-2008, 21:47 uur

Dikkie

Dank voor jullie reacties. Dan ga ik er ook maar op vertrouwen dat niemand mijn "vuile ondergoed" wil stelen  ::)
#8 - 06-04-2008, 08:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15