Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waarom zijn de vliegprijzen zo verschrikkelijk hoog ?

Discussie gestart

Airic

Hi Marianne
Ja, hoogseizoen, behalve onze laatste 2014 reis naar Seattle. Het zoeken naar een goedkope vlucht is bij ons al voorpret. Mijn tip is dan ook om je vlucht echt zo vroeg mogelijk te boeken en ook bijv op de dinsdag tm donderdag vertrekken. Zijn nl de goedkoopste dagen. Als je een datum weet wanneer je kunt vertrekken, kijk dan ( ~ 300 dagen vooraf) vroeg op de sites die al op dit forum genoemd zijn. Enkele jaren terug waren de vluchten net als dit jaar ook verschrikkelijk duur. Toen zag ik per toeval op 1 januari bij British Airways een mooie deal en ik direct geboekt. De volgende dag waren de prijzen weer terug op hun oude nivo. Helaas dit jaar was het nada. Maar als je mooie prijs ziet, niet twijfelen en meteen pakken.
Groet Airic
#16 - 06-01-2015, 21:31 uur

martinm

Woensdag geboekt AMS-Orlando met United voor 525 Euro pp (mei 2015)
#17 - 09-01-2015, 13:22 uur

therese112

Mag ik vragen waar je de tickets geboekt hebt Martin?
#18 - 10-04-2015, 22:57 uur

Ruud2004

Leuk topic. Ik denk dat ik niet mag klagen, we betalen voor AMS-LAX -- LAS-AMS (2e week juni met overstapje op IAD) € 618,00. Bijna gelijk aan de prijs die wij in 2012 betaalden voor een retourtje AMS-LAX in praktisch dezelfde periode.

Ik heb het in dit topic al eerder gelezen, als je vroeg weet wat je wil, moet je op het juiste moment toeslaan. Met een beetje kennis van de "gangbare" prijzen, wat webtooltjes én wat geluk is er nog steeds veel mogelijk.
#19 - 11-04-2015, 13:24 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Cees A

Wat denk je van deze actie van Jetair ?  https://www.jetairfly.com/nl/last-minute/brussel/miami#promo-undefined
Op bepaalde data  Brussel Miami 149,99 €  (enkele reis)  Da's net geen 300 € voor een retourtje .................
Op dit moment zijn er nog best wat data beschikbaar waarop je tegen dit tarief kunt boeken.
#20 - 11-04-2015, 17:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15