Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wachttijd LAX

Discussie gestart

BartV

hallo,

In  augustus gaan wij voor het eerst naar LA. Nu vroeg ik mij af hoelang je ongeveer moet rekenen voordat je buiten de luchthaven staat na aankomst. Ik heb gehoord dat het soms wel uren kan duren voordat je de paspoort controle door bent. Ik moet namelijk een ophaaltijd doorgeven voor de auto huur.
Alvast bedankt!
#1 - 11-06-2009, 13:47 uur

Hans B

Moeilijk in te schatten tussen 1 a 1½ uur na de landing zou ik zeggen, maar ja wat als je vertraging hebt...
In z'n algemeenheid rijden de shuttlebusjes van de verschillende verhuurmaatschappijen, hotels, etc.. af en aan, de gehele dag door.
Zodra je het gebouw uitstapt raast het voor je langs.
#2 - 11-06-2009, 15:25 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

sandrochka

Ik was verbaasd hoe snel het ging bij ons. Er was namelijk totaal geen rij! Twee mensen voor ons bij de duane en daar ging het ook allemaal heel vlot. We hebben zelfs nog even een praatje gemaakt met de duanebeamte. En inderdaad als je buiten staat dan gaat er om de haverklap een busje.
#3 - 11-06-2009, 17:07 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

MiamiHeat

Vorig jaar heeft het ons 60 minuten gekost om het vliegtuig uit te stappen, door immigrations te gaan, busje Alamo te pakken en onze huur auto op te pikken.....ging allemaal heel snel!
#4 - 11-06-2009, 18:00 uur

jerbia

Wij hebben er twee jaar geleden ook iets van anderhalf uur over gedaan om buiten te komen. Het maakt ook niet zo heel veel uit welke ophaaltijd je doorgeeft aan het autoverhuurbedrijf. Ik houd meestal twee uur na landing aan. Je kunt bij het reserveren vaak je vluchtnummer ingeven (tenminste wel bij Alamo), dan weten zij hoe laat ze je ongeveer kunnen verwachten.
#5 - 11-06-2009, 20:24 uur

Chieftain

Dat kan inderdaad erg verschillen, maar 3 weken geleden waren we binnen 35 minuten na landing buiten de aankomsthal!
We waren wel de eersten bij het douane loket, en er was op dat moment een lege aankomsthal, dus geen  3 Jumbo's voor ons.
Het wachten op de hotelshuttle duurde echter 50 minuten, daar werd ik weer minder vrolijk van.
Cor
#6 - 14-06-2009, 06:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15