Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wall Drug Store - South Dakota

Discussie gestart

Wop

Ach Wop, het was wel leuk toch? ^-^

Sterker nog, ik ben er al twee keer geweest   ;D
#16 - 24-10-2014, 09:16 uur

Cees A

Ik zal er komend voorjaar eens gaan kijken, mits ik mijn camper op de parkeerplaats kwijt kan.

Geen probleem.  Aan het einde van W6th Ave. (tegen de spoorlijn) op 100 meter van Wall Drugstore aan Main Street is een groot parkeerterrein.
Kijk maar eens met Google streetview, dan zie je daar de campers geparkeerd staan.
Mocht je plannen hebben om meerdere dagen door te brengen bij Wall Drugstore, aan de andere kant van de spoorlijn ligt Arrow campground.  ;D
#17 - 24-10-2014, 09:31 uur

Hans B

Heb je eens wat oude leuke gevels om op de foto te zetten.
Is het altijd toch weer jammer dat er zoveel auto's voor de winkels geparkeerd staan.

Toen wij er afgelopen zomer waren, stonden de geasfalteerde parkeerplaatsen bommetje vol.
Wij vonden toen op het terrein bij de grote graansilo's nog een plekje.
#18 - 24-10-2014, 09:40 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Schop

Ik zal er komend voorjaar eens gaan kijken, mits ik mijn camper op de parkeerplaats kwijt kan.

Geen probleem.  Aan het einde van W6th Ave. (tegen de spoorlijn) op 100 meter van Wall Drugstore aan Main Street is een groot parkeerterrein.
Kijk maar eens met Google streetview, dan zie je daar de campers geparkeerd staan.
Mocht je plannen hebben om meerdere dagen door te brengen bij Wall Drugstore, aan de andere kant van de spoorlijn ligt Arrow campground.  ;D

Met mijn vrouw kamperen in de buurt van zo'n shopping "paradijs"? Neuhhh das geen goed idee Cees, dat kost teveel  ;).
#19 - 24-10-2014, 21:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15