Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat te doen in New York?

Discussie gestart

Jez

Misschien kijk ik er wel overheen, maar ik kan eigenlijk geen topic vinden met tips over NYC ???

In NY zijn verschillende aanbieders van de zogenaamde "hop on - hop off"-bussen. Heeft iemand hier al eens gebruik van gemaakt? Op zich vind ik het een hele handige mogelijkheid (al vaker in andere steden gebruik van gemaakt), maar aangezien een kaartje in vergelijking met Europese steden best prijzig is, wil ik natuurlijk wel waar voor mijn geld............

Is er een maatschappij die de voorkeur verdient?

En dan de rondvaarten. Zijn die de moeite waard, of is een (gratis) ritje met de ferry naar Staten Island minstens zo interessant?

Heeft iemand nog andere tips, om onze 2 dagen NY zo optimaal mogelijk te benutten?

Groetjes, Jez
#1 - 17-03-2006, 08:19 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

persianBrit

http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=1225.0

Hierboven vind je de link van de topic die ik in 2005 heb geopend. daarin staan naast vele foto's ook een aantal goede tips.. hopelijk helpt dit je wat.  ;)
#2 - 17-03-2006, 10:30 uur

usaxtreme

Jez ik heb je bericht even in het topic New York City in het gedeelte Amerikaanse steden geplaatst.
Daar hoort hij beter thuis  2006-01
#3 - 17-03-2006, 12:17 uur

Wop

Jez ik heb je bericht even in het topic New York City in het gedeelte Amerikaanse steden geplaatst.
Daar hoort hij beter thuis  2006-01

Hij staat nog steeds in north east hoor..  ;)  ( Ik zet hem nu ff onder steden )
#4 - 19-03-2006, 20:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15