Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

we zijn er weer…..

Discussie gestart

yvon

We zijn weer gearriveerd in Tucson Arizona. We blijven tot 30 mei !  :dansbanaan: We vinden het toch fijner om in Arizona te overwinteren dan Spanje…. ^-^ Mochten er in de komende tijd reizigers zijn die hulp nodig hebben tijdens hun vakantie wij zijn telefonisch te bereiken. Na 7 jaar iedere keer 6 maanden in Amerika te zijn hebben we al heel wat ervaringen opgebouwd….we hebben een Amerikaanse telefoon dus geen dure gesprekken.Mocht je geïnteresseerd zijn stuur even een mailtje en je krijgt ons nummer.

#1 - 22-01-2014, 05:14 uur

Yessica

Ah, dan zit je lekker dichtbij  :)
Wij zitten in Phoenix. Heerlijk weertje hè?  8)
#2 - 22-01-2014, 05:50 uur



yvon

Super mooi weertje! en inderdaad dichtbij……morgen moet ik naar Ikea in Phoenix. Vandaag ben ik naar de Gourd farm geweest in Casa Grande….
#3 - 22-01-2014, 07:24 uur

Yessica

Wat is dat, de Gourd Farm?
Casa Grande moet ik nog steeds eens naar toe. Ben je al eens naar Cave Creek geweest?

Ikea blijft leuk, laatst vroeg de tandarts me "ah, you are Dutch. So you also like Ikea?" Ik vond die aanname wel grappig  :)  Ze hebben er een 'appartement' ingericht van 452 sq. ft. Mijn man vindt het geweldig dat je alles in zo een kleine ruimte kan proppen. Hij zou er best in kunnen wonen zei hij  :)

Mijn familie komt me opzoeken in april. Ik ga met ze naar Tucson, Tombstone en Bisbee. Als je nog aanraders hebt in de buurt, hoor ik ze graag!
#4 - 22-01-2014, 14:55 uur



yvon

Ik heb een kort filmpje gemaakt op YouTube  https://www.youtube.com/watch?v=aVS5DekZ7VQ  Het was bedoelt voor de toeristen die Tucson willen bezoeken……maar ik had nooit verwacht dat het bijna 18.000 keer bekeken zou worden……
http://wuertzfarm.com/Annual_Gourd_Festival.html
#5 - 22-01-2014, 15:59 uur

Yessica

Leuk dat het filmpje begint met quail geluidjes. Dat vind ik altijd zo geweldig om te horen.
Hebben jullie een huis in Tucson of huren jullie wat?

Wij zijn in oktober een weekend in Tucson geweest en hebben overnacht in Sierra Vista. Mijn man vond het daar net wat mooier omdat er meer groen is. Wellicht verkassen we ooit die kant op  :)
#6 - 23-01-2014, 01:14 uur



maryde

Ha Yvon
Heb je een PM gestuurd, heb je het gezien?
#7 - 23-01-2014, 10:12 uur

yvon

Hebben jullie een huis in Tucson of huren jullie wat? [/color
Wij hebben geen huis maar een camper in Tucson. De laatste jaren hebben we hiermee prachtige reizen gemaakt en nu hebben we deze op een mooie camping staan. Er wonen vrienden van ons in Tucson en daar staat de camper als wij naar huis gaan. We hebben een Dodge truck om ons te verplaatsen….

#8 - 24-01-2014, 03:41 uur

nerodrive

Hallo, wij komen in april naar Arizona.  Landen in Las Vegas en na 2 dagen vertrekken we naar Tusayan om de GC te zien.
Daarna hebben ze van 11-4 tot 15-4 tijd om de Arizona highlights te bezoeken.  Alles noordelijke boven de GC hebben we al gedaan in eerdere reizen.  Kunnen jullie enkele must see tips geven ? Welk weer mogen we verwachten ?
Alvast bedankt.
#9 - 24-01-2014, 21:11 uur

Yessica

Hebben jullie de Apache Trail al gereden? Heel mooi!
Sedona al gezien?,
Ook leuk, een ritje met de Verde Canyon Rail Road, beginnend in Clarkdale.

Het is in Noord Arizona al best lekker in april (al kun je met een beetje pech ook nog sneeuw hebben), in zuid Arizona zit je al rond de 30 graden. Het is de hele maand januari hier in Phoenix nog niet onder de 22 geweest. Heerlijk!
#10 - 25-01-2014, 01:32 uur



Cees A

Nerodrive schrijft: Hallo, wij komen in april naar Arizona. (....)  Kunnen jullie enkele must see tips geven ?
Volgens mij hadden we dat hier al gedaan: ------> http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=13243.msg129368#msg129368
Dat overzicht, met bijdragen van Hans, Chris, Yessica, Ine, Marianne en ondergetekende lijkt mij redelijk compleet.   
#11 - 25-01-2014, 08:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15