Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Weer een paar nieuwe ESTA vragen bijgekomen

Discussie gestart

Cees A

Ik kwam vandaag, bij het invullen van een ESTA, weer een paar nieuwe vragen tegen.

1e:  Er wordt nu gevraagd naar een eventueel lidmaatschap van Global Entry.
Zo ja, dan kun je je lidmaatschapsnummer vermelden.

2e:  Er wordt, en met deze nieuwe vraag zullen meer mensen te maken hebben, gevraagd naar je activiteit op social media.
Je kunt selecteren welke dat zijn (Facebook, Twitter, Instagram, Flickr enz.) en je moet tevens je gebruikersnaam opgeven.  :o
Het beantwoorden van de vraag betreffende Social Media is (vooralsnog ? ) optioneel ............. 
#1 - 24-12-2016, 16:56 uur

Wop

Tja,

Ik denk niet dat een terrorist zijn gebruikersnaam gaat doorgeven. En wat als het verplicht is? Dan zeg je toch gewoon dat je geen SM hebt? Heel moeilijk controleerbaar lijkt mij....
#2 - 27-12-2016, 17:03 uur

Dirc

Voor degene die geen idee hebben over het Global Entry Systeem en denken dat dit een short-cut is:
https://www.cbp.gov/travel/trusted-traveler-programs/global-entry#
#3 - 27-12-2016, 18:50 uur

jetusa

Dat hebben ze dan van de een op de andere dag ingevoerd.
Dat is natuurlijk ook maar 1 druk op de knop, maar ik bedoel te zeggen:  Ik heb rond de 20e  mijn Esta gedaan en kwam die vragen niet tegen.
Zat je wel op een echte Esta site of was het een spam :P
#4 - 10-01-2017, 21:00 uur

Big_mo

Ik heb het inderdaad ook ergens gelezen dat nieuwe ESTA vragen over Social Media er zijn. Maar wat ik mij afvraag wat is de echte toegevoegde waarden aan het inzien van iemands social media? Ik bedoel het gemiddelde profiel is foto's van eten, babies en babies... :dansbanaan:
#5 - 11-01-2017, 14:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15