Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Weet iemand hoe dit in Miami gaat?

Discussie gestart

hannie

Ik sta op het punt om een auto te huren bij Alamo.
Neem altijd het kleinste model.
Normaal vliegen we altijd naar Orlando,en ik weet dat ze daar het kleinste model niet hebben zodat je altijd een grotere mee
krijgt. Ook mag je in Orlando zelf een auto uitzoeken.
Deze keer vliegen we naar Miami.  Weet iemand of ze daar ook het kleinste model niet hebben,en of je er zelf een auto mag uitzoeken?
#1 - 30-03-2008, 13:02 uur

MiamiHeat

Over het algemeen is de regel dat als het "gehuurde" niet aanwezig is, je een gratis upgrade krijgt. Ik heb dit twee maal meegemaakt (1x Miami en 1 x SF)......mocht echter niet zelf de upgrade uitzoeken. In SF konden we alleen kiezen tussen een SUV of een Full Size. In Miami kregen we gewoon een Full Size mee.

In Miami is het kleinste model een Chevy Cobalt....en die is niet klein hoor!

#2 - 30-03-2008, 13:44 uur

pw.van.andel@hccne

>Weet iemand of ze daar ook ... en of je er zelf een auto mag uitzoeken?
Nee. Miami Alamo is niet zo groot en je krijgt bij de balie een vaknummer: daar zie je pas wat je krijgt.
#3 - 30-03-2008, 15:41 uur

hannie

Heb die chevy cobalt opgezocht.
Is idd niet klein,en groot genoeg voor ons.
Dus ik ga maar gewoon de economy reserveren!
#4 - 30-03-2008, 16:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15