Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie kent reisorganisatie WRC ?

Discussie gestart

Virgi

Wij hebben een hele leuke combinatiereis gezien bij WRC Reizen. Het betreft een rondreis van 2 weken door het zuidoosten en daarna 4 dagen Orlando en 3 dagen Miami. Aangezien onze kids 14 en 16 zijn lijkt ons dit een ideale reis, de laatste dagen kunnen we dan nog wat pretparken bezoeken en in Miami nog lekker luieren in de zon alvorens we terugvliegen naar A'dam. Graag wil ik weten of iemand ervaring heeft met  WRC Reizen en/of iemand deze reis al eens heeft gedaan.
#1 - 21-08-2006, 14:26 uur

MiamiHeat

Hoi,

WRC (Witte Reizen Centrale) hebben wij goede ervaringen mee. 3 x een USA reis geboekt aldaar en alles was tot in de puntjes voor elkaar. Ook familie en vrienden boeken daar en hebben niets dan goede berichten.

Ze nemen alle tijd voor je en vergeten echt niets.

Aanrader
#2 - 21-08-2006, 19:03 uur

Virgi

Dank voor je reactie Nog een vraagje. Hoe zijn de hotels die ze aanbieden in hun (georganiseerde) reizen? In de gids hebben ze het over toeristenklasse hotels, maar wat moet ik me daar bij voorstellen?
#3 - 22-08-2006, 09:01 uur

MiamiHeat

Dank voor je reactie Nog een vraagje. Hoe zijn de hotels die ze aanbieden in hun (georganiseerde) reizen? In de gids hebben ze het over toeristenklasse hotels, maar wat moet ik me daar bij voorstellen?

Toeristenklasse is een beetje 3 sterren. Hotels a la Days Inn, Motel 6, Best Western.  Het is geen super de luxe maar ook geen troep. Gewoon goede slaapkamer, badkamer, enz. Eén van onze reizen die we geboekt hadden was met hotels en dat was allemaal dik voor elkaar.

Tip: kijk in de gids van WRC over welk hotel ze het hebben en zoek het hotel op via Google.........9 van de 10 keer staat het op internet met foto's.

Succes

#4 - 22-08-2006, 18:14 uur

hollandranch

Wij hebben een hele leuke combinatiereis gezien bij WRC Reizen. Het betreft een rondreis van 2 weken door het zuidoosten en daarna 4 dagen Orlando en 3 dagen Miami. Aangezien onze kids 14 en 16 zijn lijkt ons dit een ideale reis, de laatste dagen kunnen we dan nog wat pretparken bezoeken en in Miami nog lekker luieren in de zon alvorens we terugvliegen naar A'dam. Graag wil ik weten of iemand ervaring heeft met  WRC Reizen en/of iemand deze reis al eens heeft gedaan.

Weet niet wanneer je gaat, maar heb weleens in Miami 4 dagen geen zon gezien  :'( dus pak veel zon voordat je hier aan komt, maar er is voor de rest genoeg te doen, vergeet de Everglades niet, ojaah, Orlando is duur, heel duur, vooral de pretparken en shop till you drop, dus wees een beetje zuinig op de Dollars vooraf, Have Fun
#5 - 22-08-2006, 23:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15