Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Afspraak ambassade

Discussie gestart

NielsLettinga

Dag mensen,

over een aantal weken ontvang ik waarschijnlijk het DS-2019 formulier en dan moet ik een afspraak maken met de amerikaanse ambassade in Amsterdam voor het J-1 visum. Wat ik me afvraag is na ongeveer hoeveel weken nadat je telefonisch contact hebt gehad met de ambassade je daadwerkelijk bij de ambassade in Amsterdam een afspraak hebt. Want mijn stage begint al in Februari en de drukte met kerst enzo zal ook wel niet helpen :).

Alvast hartelijk bedankt.

Groeten Niels
#1 - 18-11-2005, 02:43 uur
« Laatst bewerkt op: 18-11-2005, 02:48 uur door NielsLettinga »

B-man

Over het algemeen duurt dat niet zo lang hoor maar ik weet niet of de kerstperiode een probleem kan vormen, ik was er namelijk net na gegaan (ik vertrok ook in Feb.). Maar aangezien je in Feb. vertrekt lijkt me dat je geen problemen gaat hebben.

B-man
#2 - 18-11-2005, 11:46 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Verelle

Wat ik me afvraag is na ongeveer hoeveel weken nadat je telefonisch contact hebt gehad met de ambassade je daadwerkelijk bij de ambassade in Amsterdam een afspraak hebt.

Bij ons zat er slecht twee weken tussen het gesprek per telefoon en de daadwerkelijk datum van het sprek. En dat is redelijk standaard.
#3 - 18-11-2005, 17:37 uur
In april terug naar Amerika

ienie

Heej,

Ik heb ook net een afspraak gemaakt voor de kerst bij het consulaat in Amsterdam.
Ik heb hem net voor de kerst gemaakt en ik kan 4 januari al terecht. Ik ga 27 januari naar de VS.

Dus de kerstdrukte valt op zich wel mee. Ze kijken volgens mij ook naar je vertrekdatum als je de afspraak maakt.

Succes!
#4 - 31-12-2005, 18:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15