Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

afwijzing visum

Discussie gestart

VAUSA

ik had er al een topic over gepost en zag toen ineens dat er een thread is voor visa dus hier nog even mijn vraag:

Ik had een vraagje over het J-1 visum. Ik regel deze via AIPT, een organisatie in amerika en deze kost voor 5 maanden 1250 dollar.
Nu stond er dus op het formulier dat als je een afwijzing krijgt dan ben je dus de helft van het geld kwijt maar dat je een refund kan aanvragen daarvoor.
Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hier wat meer over want het is voor mij heel onduidelijk, ik kan niks op de site vinden mijn docent is niet 1 van de snelste en op de site van het amerikaanse consulaat kan ik ook niet veel vinden.
Ik vind dit toch wel belangrijk aangezien het om een hoop geld.
#1 - 12-07-2005, 11:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15