Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bij vertrek vergeten I-94 in te leveren.

Discussie gestart

jerbia

Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. In 2001 zijn wij met ons gezin naar Florida op vakantie geweest. Een aantal maanden na thuiskomst zag ik dat wij vergeten waren onze I-94 formulieren in te leveren. Ik heb vervolgens een brief gestuurd naar ACS-INS met de originele I 94 formulieren alsmede kopiën van onze paspoorten en de originele boardingpasses. Helaas heb ik helemaal geen bevestiging gekregen van ACS-INS dat alles in het systeem gecorrigeerd is. Nu willen wij aankomende juli weer op vakantie naar Amerika maar ik ben bang dat we problemen krijgen bij aankomst. Volgens een kennis is het beter een visum aan te vragen om problemen te voorkomen. Heeft iemand dit ook meegemaakt? En hoe kan ik het beste handelen?
Groeten Bianca
#1 - 02-02-2006, 23:11 uur

Jez

Hoi Bianca,

Misschien wordt je hier iets wijzer?
Anders horen we het wel!

Groetjes, Jez

PS, welkom op dit forum; als we je nog met andere vragen ook kunnen helpen.............  ;)
#2 - 03-02-2006, 00:31 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jerbia

Hoi Jez,
Bedankt voor je reactie! Ik had deze thread over het hoofd gezien. Ik ben in ieder geval een stuk wijzer geworden  :)
Groetjes,
Bianca
#3 - 03-02-2006, 01:24 uur

B-man

Het zal allemaal vast wel in orde zijn. Mocht je echt twijfelen dan kun je het beste maar even contact opnemen met de ambassade of het consulaat, al kom je met de link van Jez ook al een heel eind (goeie trouwens).

B-man
#4 - 03-02-2006, 10:38 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Wop

Op onze site staat ook een citaat van de usembassy.

citaat



PS. Onderwerp wordt nu gesloten omdat er al een topic over bestaat.
#5 - 03-02-2006, 11:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15