Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

esta

Discussie gestart

jan v

Goedemorgen allemaal,heb een vraag over de esta .
Ik heb al 2x een e-mail gekregen van het departement  dat ik mijn esta license over 30 verlopen is,maar wij gaan pas volgend jaar weer naar usa,dan is het volgend jaar toch vroeg om hem opnieuw aan te vragen?
als je er meer heen wilt heeft dat nut denk ik.
vind het vreems ,dat ik nu wel een e-mail kreeg en vorige vakanties niet.
Heeft dat soms te maken met de veranderde wet per 01-01-2016/

m.v.g. jan vos
#1 - 02-04-2016, 11:28 uur

Cees A

Een ESTA is 2 jaar geldig (of, als je paspoort eerder verloopt, tot einde geldigheid paspoort) en gedurende die tijd mag je op die geldige ESTA meerdere keren naar de VS reizen.
Je krijgt inderdaad kort voordat de geldigheid van je ESTA verloopt een e-mail. Geen idee waarom je die vorige keer niet hebt gekregen.
 
Die e-mail is niet meer dan een waarschuwing.
Als je dit jaar geen USA-reisplannen hebt heeft het inderdaad weinig zin om nu al een nieuwe ESTA aan te vragen.
#2 - 02-04-2016, 12:10 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15