Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Half jaar overbruggen.

Discussie gestart

llehctim

Hey iedereen,

Ik heb even dit forum een beetje doorgenomen en heb toch besloten me even aan te melden. Zelf ben ik al redelijke tijd "fan" (als je dat zo kan noemen) van Amerika en alles wat daar mee gepaart gaat, geschiedenis, cultuur, het dagelijks leven daar. Ben in december 2010/januari 2011 ook 2 week in Seattle geweest bij familie maar heb nu besloten dat ik er toch langer heen wil. Het liefst zou ik er (om een jaar te overbruggen, ben te laat met inschrijven voor een opleiding) een half jaar of zo heen gaan om een beetje rond te gaan trekken en te gaan werken, het liefst echt typisch amerikaans werk (lees: ranch, niet dat ik daar ervaring mee heb maar het lijkt me echt tof).

Nu is mijn vraag of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben en dit zelf ook daadwerkelijk al hebben gedaan en of mensen weten hoe ik hier een begin mee kan maken, waar moet ik heen om dingen te regelen enzo, hoe kom ik daar aan een soort van familie waar ik een half jaar kan overnachten en werken? Zijn daar websites voor?

Alvast bedankt.
#1 - 28-06-2011, 09:23 uur

Ebelix

Een half jaar rondtrekken kan wel als je een visum aanvraagt bij het amerikaanse consulaat in Amsterdam. Werken is niet mogelijk met een toeristen visum. Als je wilt werken dan is dat illegaal en kan wanneer je gepakt wordt leiden tot uitzetting en een verbod om Amerika nog binnen te komen.

Voor een half jaar visum moet je aantonen dat je over voldoende financiele middelen beschikt en dat je een reden hebt om terug te keren naar Nederland. UIteraard moet je ook een retourticket hebben.

Succes
#2 - 29-06-2011, 17:03 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15