Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe hebben jullie stad/regio in de US gekozen?

Discussie gestart

XAQT

edit: subject aangepast

Ik studeer Bedrijfskundige Informatica aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden. Ik zit momenteel in Suriname en ik ben bezig met mijn tweede stage. Hierna nog een half jaar theorie en wat vakken van voorgaande jaren, waarna ik rond september 2006 hoop te beginnen aan mijn afstuderen.

Ik wil graag in het buitenland afstuderen in een Engelstalig land. Ik beperk mij hierbij tot Engeland of Amerika. Deze en mijn vorige stage waren vooral op het informatica deel van mijn opleiding gericht. Voor mijn afstuderen ben ik daarom op zoek naar een bedrijfskundige opdracht. Amerika heeft mijn voorkeur aangezien het minder ‘europa’ is. Plus dat Engeland mij duurder lijkt dan Amerika, maar hiervoor heb ik geen concrete argumenten, dus ik kan er naast zitten.

Hoe hebben diegene hier een stad/regio/staat uitgezocht? Wat voor criteria hebben jullie gebruikt? Of heeft de stage de plaats bepaald?

Gr. Anne
#1 - 17-05-2005, 18:51 uur
« Laatst bewerkt op: 06-06-2005, 14:54 uur door XAQT »

XAQT

Hmm, nog geen reacties... ik neem aan dat voor de meesten de locatie waar je een stage hebt gevonden bepalend is voor de regio/stad waar jullie heen gaan.

Alsnog benieuwd naar jullie reacties!

gr. a
#2 - 13-06-2005, 16:23 uur

Rogier

Het ligt eraan waar je voorkeur naar uit gaat, mijn voorkeur gaat uit naar Texas. Maar dat verschilt per persoon neem ik aan.

Ook kan de opleiding er mee te maken hebben, stel je doet een agrarische opleiding en je moet stage lopen bij een landbouwbedrijf kan je beter naar een stad/staat toe gaan waar veel landbouw is, vice versa!

Groeten.
#3 - 13-06-2005, 19:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15