Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

I-94 inleveren of niet?

Discussie gestart

Wop

Hi,

Maandag 14/08 vertrek ik naar de USA en zal in het vliegtuig het groene I-94 formuliertje moeten invullen. Deze is in principe gelding tot 90 dagen na 14/08, dus tot half november ongeveer. Echter ik ga in de eerste week van oktober nogmaals naar de VS, kan ik deze dan in mijn paspoort laten of moet ik deze evengoed inleveren omdat ik het land verlaat? Iemand dit of iets soortgelijs wel eens aan de hand gehad?

gr,

Wop
#1 - 11-08-2006, 15:12 uur

Rebecca

Naar mijn idee wordt er bij het inchecken voor de vlucht naar Nederland gechecked of je nog een I-94 in je paspoort hebt zitten en die halen ze er dan uit? Althans zo is het bij mij altijd gegaan.

#2 - 11-08-2006, 15:39 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

hollandranch

Naar mijn idee wordt er bij het inchecken voor de vlucht naar Nederland gechecked of je nog een I-94 in je paspoort hebt zitten en die halen ze er dan uit? Althans zo is het bij mij altijd gegaan.

Volgens mij heb ik ergens nog wel een paar van die groene kaartjes rondslingeren, waren ze dus vergeten. Vaak worden ze ook geniet, maar in Texas niet (rijmt leuk  2006-05)
#3 - 11-08-2006, 15:47 uur

B-man

Naar mijn idee wordt er bij het inchecken voor de vlucht naar Nederland gechecked of je nog een I-94 in je paspoort hebt zitten en die halen ze er dan uit? Althans zo is het bij mij altijd gegaan.

Volgens mij heb ik ergens nog wel een paar van die groene kaartjes rondslingeren, waren ze dus vergeten. Vaak worden ze ook geniet, maar in Texas niet (rijmt leuk  2006-05)

Meestal worden ze er bij het inchecken van je terugvlucht uitgehaald, kijk voor het opstappen zelf ook nog even of ze hem er wel echt uitgehaald hebben anders kan dat problemen opleveren bij de eerstvolgende keer dat je de VS weer binnen wilt. Hij moet er dus wel uit voordat je opstapt.
#4 - 11-08-2006, 16:25 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Wop

Meestal worden ze er bij het inchecken van je terugvlucht uitgehaald, kijk voor het opstappen zelf ook nog even of ze hem er wel echt uitgehaald hebben anders kan dat problemen opleveren bij de eerstvolgende keer dat je de VS weer binnen wilt. Hij moet er dus wel uit voordat je opstapt.

Dat weet ik...

Maar mijn vraag is of ik deze kan laten zitten omdat ik binnen de periode van 90 dagen nogmaals de VS bezoek..

Wop
#5 - 11-08-2006, 16:27 uur

B-man

Meestal worden ze er bij het inchecken van je terugvlucht uitgehaald, kijk voor het opstappen zelf ook nog even of ze hem er wel echt uitgehaald hebben anders kan dat problemen opleveren bij de eerstvolgende keer dat je de VS weer binnen wilt. Hij moet er dus wel uit voordat je opstapt.

Dat weet ik...

Maar mijn vraag is of ik deze kan laten zitten omdat ik binnen de periode van 90 dagen nogmaals de VS bezoek..

Wop

Ah ok, excuses!

Nee, voor zover ik weet mag je het ding alleen laten zitten en de VS weer terug binnenkomen (binnen de 90 dagen) als je Canada, Mexico of de zogenaamde "adjacent islands" hebt bezocht. Als je naar andere landen reist en weer terug de VS in wil dan moet je weer een nieuwe I-94W invullen. Zorg er dus wel voor dat je oude ook binnen ijn 90 dagen wordt ingeleverd. Hopelijk heb ik hem nu iets beter beantwoord  ;D
#6 - 11-08-2006, 18:13 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Pieter79

En op dat formulier staat ook je eerste overnachtingsadres ingevuld dus je zult het het groene kaartje op je terugreis naar Nederland eruit moeten laten halen. Ik heb weleens USA-Canada-USA met de auto gedaan, maar dan laten ze het erin zitten.
#7 - 11-08-2006, 19:21 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Wop

Ik heb het even nagevraagd bij de INS officer; elke keer als je de US verlaat moet je het groen formuliertje inleveren, en telkens opnieuw invulen mocht je weer retour gaan naar de US.
#8 - 16-08-2006, 04:16 uur

B-man

Ik heb het even nagevraagd bij de INS officer; elke keer als je de US verlaat moet je het groen formuliertje inleveren, en telkens opnieuw invulen mocht je weer retour gaan naar de US.

Dacht het al ja maar wel fijn dat ik dat nu ook zeker weet, je weet nooit.
#9 - 16-08-2006, 20:49 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15