Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Paspoort foto vraagje..

Discussie gestart

Willem goes Miami

In mijn paspoort sta ik nog met haar op mijn hoofd, maar door het geweldige leven hier in NL is dat aardig weggetrokken maar het gaat om het gezicht en of je paspoort nog voldoende looptijd heeft.
#16 - 14-08-2007, 10:33 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

Anouk

Sorry Jez, die prijs staat al op mijn naam. Ik kom geen land meer binnen met dat paspoort.

Anouk

Als je het zekere voor het onzeker wil nemen moet je niet afgaan op de prijs van een nw document. Maar het hoeft echt niet. Het is een geldig reisdocument. Of je haar nu groen rood gestreept is. 5 jaar is 5 jaar
Ik woog op mijn oude paspoort 25 kg zwaarder. 3 jaar later 25 kg kwijt. smal bekkie, Haar anders, andere bril. Niemand die daar wat van zei.




Da's het enige wat ik wou weten.. Wat goed dat je zoveel bent afgevallen! Wat is je geheim?  :P
#17 - 15-08-2007, 12:47 uur

Satin13

Ik ben maar een domme belg maarzoals ik reeds gehoord heb gaat het grootste gedeelte  van de mensen op dit forum een reisje maken van ongeveer 3500 € tot 8000€ per reis en dan maakt men zich druk om een reispas van 47 € voor 5 jaar dus voor 5 reizen ( 17500€ tot40000€)
Begrijpe wie begrijpe kan

Hear hear! En wij betalen met liefde en plezier € 88 per persoon (voor 5 jaar) als we maar de oversteek kunnen maken. Ik begrijp de aversie ook niet helemaal ...
#18 - 15-08-2007, 13:21 uur
USA rocks!




Anouk

Het gaat er ook niet om dat ik het er niet voor over heb.. Het gaat gewoon om dat de gemeentes die de documenten uitgeven er zo'n misbruik van maken en de prijs zo omhoog gooien terwijl het boekje zelf maar 15 euro kost om te maken ofzo.. Vooral mijn gemeente is belachelijk bezig!
#19 - 15-08-2007, 18:02 uur

Mrjn

Tja. Onze landelijke overheid stelt een maximum bedrag vast voor een paspoort. Dat is voor 2007 47,45. Heel veel gemeenten vragen ook dat maximale bedrag voor dat paspoort. Ligt niet helemaal alleen aan jouw gemeente. Gemeenten hoeven niet te concurreren voor dit soort zaken en kunnen makkelijk het maximum tarief hanteren. Je betaalt het toch wel.
#20 - 15-08-2007, 19:25 uur

Anouk

En waar gebruiken ze dat geld voor? Om bommen en raketten te kopen die ze nooit gaan gebruiken.. Belachelijk.. Een paspoort zou een recht moeten zijn, automatisch op de deurmat als je oude verlopen is..

Rijbewijs kan ik snappen dat je ervoor moet betalen, maar eigenlijk zouden ze daar ook strengere regels aan moeten stellen - als je sommige ziet rijden.. Die zouden nooit in het bezit van een rijbewijs mogen komen ???
#21 - 15-08-2007, 20:28 uur

Freddytex

naar het schijnt moet het personeel dat de reispassen afleverd betaald worden en dat doen ze oa met die 47,5€
#22 - 15-08-2007, 22:04 uur

jaborg

Sorry Jez, die prijs staat al op mijn naam. Ik kom geen land meer binnen met dat paspoort.

Anouk

Als je het zekere voor het onzeker wil nemen moet je niet afgaan op de prijs van een nw document. Maar het hoeft echt niet. Het is een geldig reisdocument. Of je haar nu groen rood gestreept is. 5 jaar is 5 jaar
Ik woog op mijn oude paspoort 25 kg zwaarder. 3 jaar later 25 kg kwijt. smal bekkie, Haar anders, andere bril. Niemand die daar wat van zei.







Da's het enige wat ik wou weten.. Wat goed dat je zoveel bent afgevallen! Wat is je geheim?  :P



 :offtopic:In ieder geval geen dieet uit een boekje. Inmiddels alweer 10 kg erbij door een ongelukje. Dus moet weer hard aan de slag.

#23 - 16-08-2007, 01:09 uur

Anouk

Succes 2006-01
#24 - 16-08-2007, 12:29 uur

Anouk

naar het schijnt moet het personeel dat de reispassen afleverd betaald worden en dat doen ze oa met die 47,5€

Die ambtenaren hier zijn zo laks als de pest, een paar euro minder verdienen maakt ook niet uit..
#25 - 16-08-2007, 12:31 uur

Willem goes Miami

naar het schijnt moet het personeel dat de reispassen afleverd betaald worden en dat doen ze oa met die 47,5€

Die ambtenaren hier zijn zo laks als de pest, een paar euro minder verdienen maakt ook niet uit..
Als ze betaald krijgen voor werk?, krijgen ze helemaal niets meer   dansbanaan
#26 - 16-08-2007, 15:25 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15