Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Studeren

Discussie gestart

Thys

Hey,

Ik ben Thijs en ben 15 jaar, en doe 4 HAVO.
Ik wil al vanaf me 11e studeren in Amerika. Alleen ik dacht dat het niet mocht van mijn ouders, maar ik vertelde het laast en het mocht wel, maar het kost erg duur. Wij hebben niet zoveel geld dus mijn vraag is of ze er ook goedkoop zijn. En ik weet nog echt niet welke richting ik op wil, maar mijn intresse is sport, maar ik weet niet  wat ik daarmee allemaal kan. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Thijs

#1 - 13-01-2008, 20:53 uur

UStudy

Hallo Thijs

Je kunt al vanaf zo'n 10.000 dollar per jaar aan een community college studeren (collegegelden, huisvesting, maaltijden). Gemiddelde prijzen zijn echter richting de 17.000 dollar. Met de lage dollarkoers is het zeker aantrekkelijker geworden. Als je zelf goed bent in een bepaalde sport, is het interessant te kijken naar het verkrijgen van een sportbeurs die de kosten dan flink kunnen drukken.
#2 - 02-06-2008, 12:10 uur
Studeren in de VS? www.ustudy.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15