Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stage lichamelijke opvoeding: visumtrouble

Discussie gestart

marloes22

Hoi!

Ik ben Marloes en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben gister naar het consulaat geweest, omdat ik een visum nodig heb om gymles te mogen geven op een Highschool.

Helaas konden ze mij op het consulaat niet echt verder helpen. De enige mogelijkheid voor hun was door een 'petition' in te dienen. Dat is een tijdelijk werkvisum, aangevraagd door de Amerikaanse Highschool. Consequenties: 12 weken verder en 900 dollar aan kosten voor de highschool. Deze manier werkt niet voor de highschool en mijzelf. Een j1 visum werkt ook niet, omdat ik zogenoemde hands-on-treatment functies ga verrichten. Zien jullie een ander mogelijkheid voor mij die goedkoper is en sneller werkt?

Alvast bedankt en ook bedankt voor de leuke tips op het forum!

Groetjes,
Marloes
#1 - 08-11-2005, 20:54 uur

Dusza

Je stage doen in Nederland?...

Of moet je voor je opleiding naar het buitenland?
#2 - 20-11-2005, 12:51 uur

marloes22

Ik ga inderdaad nu stagelopen in Nederland, maar ik baal er zo ontzettend van. Ik begrijp niet waarom de Amerikaanse ambassade zo moeilijk doet om je het land in te laten? Ik wil toch alleen maar een stage doen in het buitenland? Uitwisseling is toch alleen maar een hele goede mogelijkheid voor ieder land om zich te ontplooien? Waarom hebben ze hier 900 dollar voor nodig?

Bedankt voor je reactie!
#3 - 20-11-2005, 12:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15