Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Stage lopen in het buitenland

Discussie gestart

Bassen

Ik zou niets liever willen als stage lopen in het buitenland, ik kijk nu al een tijdje rond in de "stage topic's" en weet wel ongeveer wat ik moet doen, maar een eigen topic starten over mijn specifieke wensen kan geen kwaad.

Ik loop momenteel stage bij een architectenbureau in groningen (woon ik ook) dit is voor mijn derde studie jaar, maar nu wil ik eens stage plaats proberen te krijgen in Amerika (Dubai lijkt me ook super) welke ik zal lopen in de tweede helft van mijn vierde studie jaar (Januari 2010). Ik zeg Amerika omdat ik geen wens heb voor een stad of staat (ik ben zelf alleen nog maar in New York geweest). Ik heb nu wel een site gevonden die mij eventueel zou kunnen begeleiden met een stage plaats maar ik zou dit graag zelf eerst willen proberen, en hoop er zelf uit te komen met hulp van dit forum.
#1 - 10-10-2008, 00:31 uur
Frankie Bassen goes to Hollywood New York.

B-man

Als je stage wil lopen in de VS en je wilt verder gaan in de architectuur dan is Chicago wellicht de stad voor jou.
#2 - 10-10-2008, 11:51 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Bassen

Had ik ook al aan gedacht, wil de komende paar weken gaan rondneuzen waar ik het beste kan zijn voor een stage in de architectuur. En dan eventueel kijken welke stageplaatsen daar beschikbaar zijn.
#3 - 10-10-2008, 14:30 uur
Frankie Bassen goes to Hollywood New York.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15