Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Studeren in de USA

Discussie gestart

tieske

Hallo allemaal,

Ik ben erg geinstereseerd in het studeren in de states sinds ik op me elfde naar Amerika ben geweest, ik heb zelf me VMBO-T afgemaakt, ik zit nu in het 2e jaar van het MBO en ik ben 17 jaar oud.
Jammer genoeg wil ik stoppen met deze opleiding en wil ik graag naar Amerika toe. Weten jullie een organisatie die je hiermee kan helpen of dit voor je kunnen regelen? Of kan ik het mischien zelf regelen?

Groetjes,

Tieske
#1 - 24-09-2008, 13:33 uur

tino

Hoi,

Misschien dat de organisatie van deze website je kan helpen www.ustudy.nl
Zie verder deze topic met veel info: http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=2468.0

Groeten Tino
#2 - 24-09-2008, 15:00 uur

tieske

bedankt voor de info, alleen het enige waar ik niet uitkom is wat voor studies je daar kan volgen. Ik bedoel dus wat voor sectoren, dus bijv toerisme enz.
#3 - 24-09-2008, 20:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15