Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stage per september?

Discussie gestart

di casa

Wie o wie kan me opweg helpen voor een stage (van 20 weken) als administrateur in Amerika.

ik loop nu stage bij een bedrijf die ik bijna heb afgerond (nog vier weken) maar direct na de zomervakantie moet ik  nog stage lopen voor 20 weken. Het zou mij te gek lijken om deze in Amerika te lopen. ik weet dat er veel bij komt kijken maar dat heb ik er ook graag voor over.Dit is een van mijn ambities die ik heb.

Ik heb er nog over gedacht om in andere europese landen stage te lopen alleen maar ik vind dat deze niet kunnen tippe aan Amerika.

hoor het graag,
#1 - 02-04-2006, 21:43 uur

bgroeneveld

Welke industrie, waar, heb je in Nederland gekeken, heb je onderzoek gedaan op het internet, heb je enige idee wat voor soort bedrijf, waar, heb je aan je opleiding om hulp gevraagd, het Nuffic gebeld?

En dat zijn dan nog maar de eerste vragen, die zo even bij me opkomen.

Je moet natuurlijk wel IETS zelf doen en even nadenken voordat je een zo algemene vraag op dit forum slingert.

#2 - 03-04-2006, 00:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15