Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

visum ivm strafblad

Discussie gestart

klaasje

Hallo,

Mijn vriend moet als wij naar amerika gaan een visum hebben ivm met een strafblad,is er iemand die dit weleens heeft moeten aanvragen? ???

Twee jaar geleden hebben wij dat ook al eens geprobeert maar toen is het niet gelukt,er was niemand die ons kon helpen en alles was in het engels,dus wij begrepen sommige vragen niet goed.
#1 - 16-09-2005, 21:20 uur

FreezeM

Even voor de duidelijkheid: je hebt het over een vakantie naar de VS he?
Ik heb er geen ervaring mee. Als jullie vragen niet goed begrijpen kunnen we jullie hier misschien wel mee helpen. Post de vraag maar, zonder natuurlijk prive gegevens over jullie zelf te plaatsen :)
#2 - 19-09-2005, 09:58 uur

klaasje

Daar zou ik heel blij mee zijn,het gaat inderdaad om een vakantie.
Ik zal er vandaag eens goed voor gaan zitten en de vragen/woorden die ik niet echt begrijp zal ik hier zetten.
Tis best jammer dat ze geen voorbeeld formulieren in het nederlands hebben. ::)
#3 - 20-09-2005, 12:15 uur

CorFL

Hallo,

Mijn vriend moet als wij naar amerika gaan een visum hebben ivm met een strafblad,is er iemand die dit weleens heeft moeten aanvragen? ???

Twee jaar geleden hebben wij dat ook al eens geprobeert maar toen is het niet gelukt,er was niemand die ons kon helpen en alles was in het engels,dus wij begrepen sommige vragen niet goed.
Neem eens contact op met een visum bureau... die kunnen je het precies  vertellen...
#4 - 01-10-2005, 00:02 uur

Mary

Hey

Is het gelukt met de visum van je vriend? laat me dan weten
#5 - 08-12-2005, 10:27 uur

The Varkevissers

Hoi,
Ik weet niet of je nog vragen hebt betreffende een visa aanvraag voor je vriend? Ikzelf heb helaas een lange ervaring met het aanvragen van een visa. Bij mij heeft het allemaal z'on 6-7 jaar geduurd eerdat ik mijn visa kreeg, en dit alles omdat ik een strafblad heb/had. Ik kan je al wel verklappen dat er veel vanaf hangt van wat er in je strafblad staat (welke soort strafzaken). Bij mij zijn er 5 pogingen en aanvragen voor nodig geweest voor diversen visa's. Een tip: wees eerlijk! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik deze graag.

Groetjes,
The Varkevissers
#6 - 03-01-2006, 22:13 uur

Jez

Hoi Varkevissers, en welkom op dit forum  ;)

Vraagje: was dat een visum enkel om op vakantie te kunnen in Amerika?

Groetjes, Jez
#7 - 03-01-2006, 22:18 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

The Varkevissers

Jez,
Ik heb diversen visa aangevraagd. 1x immigratie, 1 studie, 1 waiver verzoek en vakantie visa B1.  Men kijkt niet zozeer, voor mensen met een strafblad, op welke basis je naar de V.S wilt maar veel meer wat je verleden is en wat het gevaar is dat je vriend terug valt in zijn oude gedrag. En welke garanties zij hebben, die jij zal moeten bewijzen, dat je echt terug keert naar Nederland. Of te wel je banden met Nederland. Mijn tip is: onderbouw je tijdelijke bezoek aan de V.S goed met je verplichtingen/banden die je hebt hier. Je kan dit naar hun toe niet overdrijven als je begrijpt wat ik bedoel. Een band is bijvoorbeeld: een werkcontract, hypotheek, enz, enz.
Gewoon proberen dus!

Groetjes,

The Varkevissers
#8 - 03-01-2006, 22:59 uur

The Varkevissers

Oja Jez,
Ik ben getrouwd met een Amerikaanse en mijn 2 kinderen hebben dubbele staatburgerschap (NL/U.S).

Als je nog vragen heb stel ze, en wees niet gelijk ontmoedigt door mijn antwoorden.
#9 - 03-01-2006, 23:02 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15