Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

visum ivm strafblad

Discussie gestart

klaasje

Hallo,

Mijn vriend moet als wij naar amerika gaan een visum hebben ivm met een strafblad,is er iemand die dit weleens heeft moeten aanvragen? ???

Twee jaar geleden hebben wij dat ook al eens geprobeert maar toen is het niet gelukt,er was niemand die ons kon helpen en alles was in het engels,dus wij begrepen sommige vragen niet goed.
#1 - 16-09-2005, 21:20 uur

FreezeM

Even voor de duidelijkheid: je hebt het over een vakantie naar de VS he?
Ik heb er geen ervaring mee. Als jullie vragen niet goed begrijpen kunnen we jullie hier misschien wel mee helpen. Post de vraag maar, zonder natuurlijk prive gegevens over jullie zelf te plaatsen :)
#2 - 19-09-2005, 09:58 uur

klaasje

Daar zou ik heel blij mee zijn,het gaat inderdaad om een vakantie.
Ik zal er vandaag eens goed voor gaan zitten en de vragen/woorden die ik niet echt begrijp zal ik hier zetten.
Tis best jammer dat ze geen voorbeeld formulieren in het nederlands hebben. ::)
#3 - 20-09-2005, 12:15 uur

CorFL

Hallo,

Mijn vriend moet als wij naar amerika gaan een visum hebben ivm met een strafblad,is er iemand die dit weleens heeft moeten aanvragen? ???

Twee jaar geleden hebben wij dat ook al eens geprobeert maar toen is het niet gelukt,er was niemand die ons kon helpen en alles was in het engels,dus wij begrepen sommige vragen niet goed.
Neem eens contact op met een visum bureau... die kunnen je het precies  vertellen...
#4 - 01-10-2005, 00:02 uur

Mary

Hey